неделя, 09 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10498 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: Human

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Александър Братимиров, творчески директор в рекламната агенция
    05 февруари 2024, 09:14 a+ a- a

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Александър Братимиров, творчески директор и партньор в рекламна агенция Human:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
    Казвам се Александър Братимиров и съм творчески директор и партньор в рекламна агенция Human. Почти завърших журналистика и антропология в НБУ.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    От малък харесвам рекламите. Имам един много ясен спомен – още съм ученик, не съм си написал домашните и с нашите гледаме телевизия. Всяка реклама ми харесва, защото в нея всичко е съвършено и както трябва, има нула напрежение. Помага ми да не мисля за домашните, които по-късно така или иначе ще напиша, но паникьосан.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Вдъхновявам се, когато видя, че някой прави по-добра работа от мен. Затова и постоянно следя световната реклама.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Изкуственият интелект. Изумително е колко бързо се развива и колко много са малките, „тъпи“ задачки, които днес може да свърши вместо теб.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
    Ако трябва да кажа само една – The Red Flag Collection на Fashion Days в колаборация с модния бранд Verychi. Това е кампания, в която създадохме линия дрехи, показващи ранните знаци за насилие (или червени флагове) в една връзка.

    Кой е най-скорошният проект, по който сте работили и какво можете да ни разкажете за него?
    Допреди минути бях в среща за фейсбук постинг план, а преди това – в среща за потенциален проект от друг континент. Това ми харесва в работата ни – постоянно се сменя фокусът от малко към голямо. От един сектор към друг. И никога не е скучно.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Като не изпълняваме, а надхвърляме клиентските очаквания. Често хората отсреща не осъзнават какво точно им трябва, преди да го видят. Наша работа е да им го даваме.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Да се открият, развият и мотивират правилните хора.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Фокусиран, амбициозен, позитивен.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Днес всеки бранд бълва „съдържание“. Без значение дали то е правилно, остроумно, впечатляващо. Сякаш е по-важно да говориш нещо, отколкото какво точно казваш. Мисля, че на хората им писна от това „съдържание“ и вече се наблюдава връщане към рекламата, която дава смисъл, поставя въпроси и променя. Мисля, че все повече ще се усеща нуждата от неочаквани творчески решения и комуникация, която създава брандове, а не поредния шум.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Старозагорска област е 9-та по работещи ИКТ фирми в България
    437 ИКТ компании работят в областта, по данни на CBN
    07 февруари 2025, 11:39
    Офис пазарът у нас през 2025: Умерена активност при търсенето и предлагането
    Делът на гъвкавите офис площи в София продължава да нараства, сочи доклад на Cushman&Wakefield Forton
    07 февруари 2025, 10:21
    ЕК дава близо 29 млн. евро за зарядни станции в България и още 4 страни
    Брюксел ще подкрепи общо 39 проекта за транспортна инфраструктура
    07 февруари 2025, 09:38
    Банката на Англия намали лихвените проценти
    Както и прогнозата за икономически ръст на Великобритания
    07 февруари 2025, 09:05
    Lidl ще открие още поне 8 магазина през 2025
    Веригата ще открие над 200 нови работни места
    07 февруари 2025, 08:49
    САЩ обмислят забрана на DeepSeek
    Подобна забрана бе приета в Австралия