сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5723 прочитания

    Google навлиза на пазара на онлайн образование

    Компанията ще си сътрудничи с edX по създаването на нова платформа за онлайн обучение - MOOC.org
    13 септември 2013, 13:50 a+ a- a

    „Youtube на онлайн обучението” иска да създаде Google. За тази цел технологичната компания обединява сили с Харвардския и на Масачузетския технологичен институт, които преди повече от година създадоха проекта за дистанционно онлайн обучение edX, съобщава New York Times.

    Заедно те ще подготвят платформата MOOC.org. На нея желаещите ще могат да получат достъп до онлайн курсове на големи университети.

    Порталът ще даде възможност на академични институции, компании, нетърговски организации и частни лица да разработват и качват собствени онлайн курсове.

    Очаква се MOOC.org да заработи през първата половина на 2014.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 14 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант