сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    20510 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Ваня Манова, Mastercard

    Вижте какво сподели регионалния мениджър на компанията за България и Македония
    03 април 2017, 08:08 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония:

    „Никога, абсолютно никога не трябва да се ограничаваме в рамката на конкретната дейност, която вършим. Винаги трябва да гледаме отвъд нея и да имаме комплексен подход.“

    Ваня Манова е отговорна за развитието и изпълнението на локалната стратегия на MasterCard, за поддържане растежа на картовите плащания, въвеждане на иновациите на MasterCard, затвърждаване взаимоотношенията с ключови клиенти, както и създаване на стабилни партньорства с правителствения и публичния сектор.

    Работи в банковата индустрия в продължение на 20 години. Започва през 1995 като системен администратор в Българо-Руската Инвестиционна Банка (сегашната CIBank). Преди да се присъедини към MasterCard, тя е директор „Банкови карти“ в ДЗИ Банк (по-късно слята с „Пощенска Банка“). Завършила е Софийска математическа гимназия (СМГ) и има магистърска степен по Компютърни технологии от „Техническия Университет“ в София. Има три деца.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 20 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 20 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 22 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 23 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант