петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5125 прочитания

    Как може да изпробвате EMBA програмата на COTRUGLI Business School, като посетите безплатно модул в Белград?

    Научете повече за съвместната инициатива на Jobs.bg и COTRUGLI – Experience EMBA от Ведран Глогович, Advisory Services Director в COTRUGLI Business School
    13 юни 2012, 10:13 a+ a- a

    Jobs.bg и COTRUGLI Business School стартират проекта Experience EMBA, който дава възможност на български мениджъри да изпробват международно акредитираната Executive MBA програма на хърватското бизнес училище, като посетят безплатно двудневен модул от програмата  в кампуса на университета в Белград на 30 юни и 1 юли 2012.

    Повече за инициативата разказва Ведран Глогович, Advisory Services Director в COTRUGLI Business School 

    Г-н Глогович, разкажете ни за проекта Experience EMBA. За първи път ли го осъществявате в България и какво целите да постигнете с него?

    Тъй като сме наясно, че записването в MBA или Executive MBA програма е сериозна инвестиция на време, пари и енергия, бихме желали всички потенциални кандидати да са сигурни, че вземат правилното решение. Гледаме на EMBA програмата като на възможност, която се получава веднъж в живота, чиято цел е да спомогне да се достигне едно по-високо ниво в професионалното и личностното развитие на кандидата. Поради това искаме всички кандидати да направят информирано и адекватно решение. Това беше и причината да организираме Experience EMBA програмата, която позволява на кандидатите да изпробват лично международно акредитираната Executive MBA прорама на COTRUGLI Business School, като участват безплатно в един модул от програмата на стойност 1,200 евро.

    Организирали сме Experience E/MBA проекти няколко пъти в Загреб и Белград, където са разположени нашите кампуси. Повече от 250 представители от региона са участвали в тези събития. Предлагаме тази възможност на избрани мениджъри от България за втори път. Тази година наш основен партньор е Jobs.bg, който ще даде възможност на няколко висши и средни мениджъри да се възползват от програмата.

    Как се породи идеята за програмата?
    Идеята всъщност произтича от нашата мисия да развиваме висококачествени, етични лидери, които са способни да посрещат предизвикателствата на постоянно променящата се среда и в същото време да оказваме положителен принос към техните организации и към обществото като цяло. Идеята зад Experience EMBA проекта е да повишим цялостно осведомеността за MBA образованието в региона на Югоизточна Европа, тъй като нашият регион е доста назад в това отношение сравнено със Западна Европа и още повече със САЩ. Също така искаме да обясним на мениджъри с висок потенциал какви са предимствата на MBA програмите и защо те се считат глобално за най-уважаваната форма на бизнес образование. 

    Какво ще преживеят кандидатите по време на Experience EMBA и какво могат да очакват?
    Участниците от България ще имат възможността да присъстват на модула „Стратегически маркетинг”, чийто лектор ще бъде нашият уважаван професор Николас Кфури. Модулът ще се проведе на 30 юни и 1 юли в Белград. Всички кандидати трябва да преминат през регистрационния процес преди събитието.

    Разкажете ни повече за модула, който участниците ще посетят?
    Както казах, модулът ще бъде на тема Стратегически маркетинг и ще бъде изнесен от един от най-добре оценените лектори в нашата E/MBA програма – Николас Кфури.  Г-н Кфури е добил практически обит в областта, като е прилагал всички техники от маркетинговия микс, разработвал е проекти за стратегическо планиране, оценявал е пазарни сегменти, а също е разработвал и комуникирал и стратегии за позициониране. Дългият списък от негови клиенти включва Volkswagen, AUDI, Phillip Morris, KPMG, SEAT, BNP Paribas, Kempinski hotel, Cadbury Schweppes и др. 

    Двудневният модул има за цел да запознае участниците с основните въпроси, пред които се изправят маркетинг мениджърите от различни индустрии, да развие у участниците необходимите качества и умения да анализират дадена маркетингова ситуация, като вземат предвид гледната точка на потребителите, целите на компанията и приложимите стратегии и  да подобри уменията на участниците при вземане на решения, касаещи маркетингови проблеми. Модулът също така ще запознае участниците с основните математически анализи, които се използват при решаване на маркетингови проблеми, както ще спомогне и тяхното критическо мислене, умения за работа в екип и за правене на компромиси.

    Кой може да участва в Experience EMBA и в какво се състои регистрационният процес?
    За да осигурим качествени участници в програмата, всички заинтересовани да присъстват на модула трябва да минат през предварителния процес на селекция. Основните изисквания към кандидатите са да имат минимум 5 години професионален опит, завършено висше образование, да владеят добре английски език и да попълнят формуляр за участие.

    Тъй като Executive MBA програмата на COTRUGLI Business School е специално разработена за висши/средни менижъри и предприемачи, то отговарящите на този профил са подходящи да кандидатстват за Experience EMBA. Някои по-млади мениджъри с висок потенциал също попадат в тази категория и могат да участват.

    Срокът за кандидатстване е 25 юни, като местата са ограничени. Желаещите да участват могат да научат повече и да заявят своето участие в програмата тук

    Колко кандидати ще участват в събитието?
    Събитието ще се състои в кампуса на COTRUGLI в Белград и очакваме около 50 участници, основно от Сърбия и България.

    Как ще изберете крайните участници и по какви критерии?
    Споменах вече основните изисквания към кандидатите. Нашите официални представители в България – Елена Алтимирска и Ивайло Гурков ще се свържат с всички кандидати, които попълнят регистрационния формуляр и ще ги поканят на интервю (телефонно и/или лично). Селектираните участници ще получат всичката необходима логистична информация. Участниците ще имат възможност да добият реална представа как точно протича международно акредитираната EMBA програма на COTRUGLI – от първоначалната селекция през подготовката за модула до крайния изпит за завършване на модула. Кандидатите, които успешно преминат финалния изпит, ще получат сертификат. В случай че изберат да се запишат за редовно обучение по EMBA програмата на COTRUGLI, стойността на модула (1,200 евро) ще бъде приспадната от таксата за обучение, а модулът ще бъде зачетен в академичната им програма.

    Разкажете ни накратко за Executive MBA програмата на COTRUGLI? Проявяват ли българските мениджъри интерес към EMBA обучение?
    Гордеем се с това, че COTRUGLI Business School е най-бързоразвиващото се бизнес училище в Югоизточна Европа с повече от над 10 000 доволни участници в различните ни образователни инициативи в региона. Executive MBA е нашата основна програма, която продължава 2 години, като модулите типично се провеждат веднъж месечно през уикенда (от петък до неделя). Това позволява програмата да се съвмести с пълна работна заетост. 

    Основните характеристики на нашите образователни програми, в това число и на Executive MBA програмата, са изключително високо ниво на програмите с основен фокус върху бизнес практиката и приложимостта към реални бизнес условия и отличните възможности за изграждане на международни контакти. Работим с изтъкнати експерти, които не могат да се открият в другите регионални бизнес училища и предлагаме иновативни теми, които се поднасят с нетрадиционен подход. Организираме и интеракивни уъркшопи и семинари „на живо”, в които участниците добиват знания като споделят бизнес опита си.

    Базирайки се на големия интерес от страна на български кандидати към нашите програми през последните шест години, мога да кажа, че българите (въпреки настоящата рецесия) осъзнават, че единствено продължаващото обучение може да доведе до увеличаване на личната конкурентоспособност на глобалния пазар на труда. В това отношение българските мениджъри са започнали да навлизат в крачка с глобалните тенденции. Към момента имаме над 95 изключителни студенти от България в MBA и Executive MBA програмите ни и те трябва да бъдат възприемани като инициатори на позитивни промени както в техните компании, така и в техните семейства и обществото като цяло. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 24 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 1 ден
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 1 ден
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 1 ден
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 1 ден
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19