четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3161 прочитания

    Кои са рекламодателите и агенциите с най-ефективен маркетинг?

    Вижте глобалното класиране по Effie Index за 2017
    26 май 2017, 14:25 a+ a- a

    Effie Еffectiveness Index класира най-ефективните агенции, рекламодатели и марки от цял цвят по отношение на маркетинговата им комуникация. През 2017 в глобалната класация влизат 3601 компании, като подреждането се основава на базата на успехите им в повече от 40 национални и регионални конкурси Effie.

    Начело в класацията за най-ефективен маркетинг през 2017 продължават да бъдат компаниите от хранително-вкусовата промишленост. Unilever се изкачва с една позиция напред спрямо миналата година. На второ място се подрежда Nestlé, а на трето - Procter & Gamble. Миналогодишният фаворит The Coca-Cola Company тази година е на четвърто място, а на пето е PepsiCo. В топ 10 попадат още Vodafone, Mondelēz International, McDonald's, Mars и IKEA.

    Тази година Coca-Cola отстъпи позицията на най-ефективен бранд на Vodafone и заема второ място. На трето място се нарежда McDonald’s. Pepsi заема четвърто място, а IKEA - пето. В топ 10 са още брандовете: Heineken, Burger King, MasterCard, испанският мобилен оператор Movistar и Maxis.

    Петте най-ефективни холдингови агенции и групи остават без промяна спрямо 2016 и са: WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe и Dentsu Aegis Network. Петте най-ефективни международни групи от агенции са: BBDO Worldwide, Ogilvy & Mather, McCann Worldgroup, Young & Rubicam, J. Walter Thompson. Петте най-ефективни отделни офиси на агенции са: Sancho BBDO (Богота), MullenLowe Lintas (Мумбай), McCann’s FP7/DXB (Дубай), Ogilvy & Mather (Мумбай) и Colenso BBDO (Окланд).

    ACG Advertising Agency, (Будапеща, Унгария) задържа миналогодишната си позиция на най-ефективна независима агенция. На второ, трето и четвърто място в тази категория се подреждат турските агенции Alametifarika, Blab и Güzel Sanatlar. В топ 5 се класира още Madre (Буенос Айрес).




    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 7 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 9 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 11 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 12 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19