Вижте отличниците според световния Effie Effectiveness Index
За трета поредна година Unilever е най-ефективно маркетиращата се компания в Европа според световния Effie Effectiveness Index за 2013. Vodafone спечели отличието за най-ефективен бранд, изкачвайки се 10 позиции в класацията спрямо 2012. WPP пък е най-ефективната холдинг компания според ранглистата, съобщиха от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
При агенциите призът за най-ефективна глобална агенция отиде при BBDO Worldwide, а за най-ефективен офис на агенция – при руското представителство на Ogilvy Group. Базираната в Украйна Banda Agency е посочена като най-ефективната независима агенция.
Effie Index подрежда най-ефективните маркетингови комуникационни идеи от цял свят на базата на наградите за ефективност Effie съвместно с компанията за маркетингови проучвания Warc.