петък, 17 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2963 прочитания

    Кои компании са най-ефективни в рекламата?

    Вижте отличниците според световния Effie Effectiveness Index
    26 юли 2013, 17:03 a+ a- a

    За трета поредна година Unilever е най-ефективно маркетиращата се компания в Европа според световния Effie Effectiveness Index за 2013. Vodafone спечели отличието за най-ефективен бранд, изкачвайки се 10 позиции в класацията спрямо 2012. WPP пък е най-ефективната холдинг компания според ранглистата, съобщиха от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    При агенциите призът за най-ефективна глобална агенция отиде при BBDO Worldwide, а за най-ефективен офис на агенция – при руското представителство на Ogilvy Group. Базираната в Украйна Banda Agency е посочена като най-ефективната независима агенция.

    Effie Index подрежда най-ефективните маркетингови комуникационни идеи от цял свят на базата на наградите за ефективност Effie съвместно с компанията за маркетингови проучвания Warc.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 50 минути
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 2 часа
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 3 часа
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари
    преди 21 часа
    Инвестират 42 млн. лв. за изграждане на зарядни станции в страната
    С други 49,6 млн. лв. ще бъде подпомогната зарядната инфраструктура в пристанищата
    преди 1 ден
    Google отпуска 1 млн. долара за докторантски стипендии в INSAIT
    Младите учени ще могат да работят в България с научни ръководители от INSAIT и Google Research по най-горещите теми в AI в момента