събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2189 прочитания

    Вижте 5 от най-популярните ТВ реклами за тази седмица

    Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали в периода 5-12 септември
    12 септември 2017, 11:20 a+ a- a

    Най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни в САЩ е на козметичния бранд Old Spice, сочат данни на ispot.tv. Рекламата на нова серия мъжки дезодоранти печели сърцата и вниманието на аудиторията с трогателна и забавна сцена между треньор по американски футбол и професионалния играч Вон Милър. Посланието на видеото е, че няма нищо немъжествено в ползването на продукта.

    Рекламният спот на Windows с учителя-рапър Тони Джаксън е сред 5-те най-популярни видеа за четвърта поредна седмица, показва класацията на ispot.tv.

    Платформата наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.

    Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:

    1. Old Spice Invisible Spray TV Spot, 'Coach Talk' с участието на Вон Милър

    Отзвук в интернет: 6,21%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,626,995

    2.Windows 10 TV Spot, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'

    Отзвук в интернет: 2,59%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,406,826

    3.GEICO TV Spot, 'The Gecko Visits Coney Island'

    Отзвук в интернет: 1,84%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,860,707

    4.Discover Card Social Security Number Alerts TV Spot, 'Sushi'

    Отзвук в интернет: 0,72%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,565,992

    5. Hotels.com TV Spot, 'Glory Days'

    Отзвук в интернет: 0,71%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,251,901

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години