Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали в периода 5-12 септември
Най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни в САЩ е на козметичния бранд Old Spice, сочат данни на ispot.tv. Рекламата на нова серия мъжки дезодоранти печели сърцата и вниманието на аудиторията с трогателна и забавна сцена между треньор по американски футбол и професионалния играч Вон Милър. Посланието на видеото е, че няма нищо немъжествено в ползването на продукта.
Рекламният спот на Windows с учителя-рапър Тони Джаксън е сред 5-те най-популярни видеа за четвърта поредна седмица, показва класацията на ispot.tv.
Платформата наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.
Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:
1. Old Spice Invisible Spray TV Spot, 'Coach Talk' с участието на Вон Милър
Отзвук в интернет: 6,21%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,626,995
2.Windows 10 TV Spot, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'
Отзвук в интернет: 2,59%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,406,826
3.GEICO TV Spot, 'The Gecko Visits Coney Island'
Отзвук в интернет: 1,84%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,860,707
4.Discover Card Social Security Number Alerts TV Spot, 'Sushi'
Отзвук в интернет: 0,72%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,565,992
5. Hotels.com TV Spot, 'Glory Days'
Отзвук в интернет: 0,71%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,251,901