петък, 10 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3396 прочитания

    Вижте 5 от най-популярните ТВ реклами за тази седмица

    Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали за париода 23-29.08
    29 август 2017, 10:58 a+ a- a

    И тази седмица най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни е на Samsung Galaxy. Това сочат данни от платформата ispot.tv, която наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.

    Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:

    1. Samsung Galaxy Note8 TV Spot, 'Do Bigger Things'
    Отзвук в интернет: 4,08%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $8,357,477

    2.Windows 10 TV Spot, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'
    Отзвук в интернет: 1,74%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $4,789,102

    3.Dairy Queen Blizzard TV Spot, 'DQ BLIZZARD BOGO for 99 cents'
    Отзвук в интернет: 1,56%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,201,073

    4. University of Phoenix TV Spot, 'To My Great-Granddaughter'
    Отзвук в интернет: 1,51%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,214,454

    5. Hyundai Sonata TV Spot, 'Duet' Song by Neil Diamond
    Отзвук в интернет: 1,32%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $6,846,126

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    преди 17 часа
    Промишленото производство в Германия отбелязва спад
    Търсенето в производството също отслабва
    преди 18 часа
    Зa 13 гoдини Бългapия e ycвoилa 33 млрд. лeвa eвpoпeйcĸи cpeдcтвa
    Средствата са инвестирани в над 50 хиляди проекта в цялата страна
    преди 19 часа
    Пловдив изпревари София по строистелство на нови жилища
    1026 жилищни сгради са въведени в експлоатация през първото тримесечие на 2024, сочат данни на НСИ
    преди 22 часа
    ЕК иска информация от X за модерирането на съдържание
    Брюксел пита платформата за ефекта на генеративния изкуствен интелект върху изборите