Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали за периода 29.08-5.09
Най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни е на застрахователната компания State Farm. Това сочат данни от платформата ispot.tv, която наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.
В челната петорка намери място рекламен спот, част от кампания против тютюнопушенето. Във видеото се защитава тезата, че компаниите, произвеждащи цигари, целенасочено таргетират за свои клиенти хора с психични заболявания, които са склонни към пристрастявания. Клипът е спонсориран от неправителствената организация American Legacy Foundation, която наскоро се преименува в Truth Initiative.
На 5-о място се класира видео на Victoria's Secret. Видеото показва кадри с модели и последната колекция бельо на бранда, заедно с посланието на модната линия.
Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:
1. State Farm, 'Starting Today'
Отзвук в интернет: 6,39%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $3,182,086
2.Adidas, 'Original Is Never Finished' Feat. James Harden, Snoop Dogg
Отзвук в интернет: 5,52%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,890,709
3.Truth, 'Business or Exploitation: Mental Health Report'
Отзвук в интернет: 5,39%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,722,131
4.Windows 10, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'
Отзвук в интернет: 1,9%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,906,436
5. Victoria's Secret Sexy Illusions TV Spot, 'Nothing' Song by Two Feet
Отзвук в интернет: 1,37%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,182,468