вторник, 11 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2044 прочитания

    Snapchat пусна новия си рекламен формат

    Видеосъдържанието няма да може да бъде пропускано
    17 май 2018, 07:04 a+ a- a

    Експерименталният рекламен формат, който Snapchat обмисляше, вече е част от платформата им. Видеосъдържанието ще се появява в професионалните  клипове в приложението и няма да може да бъде пропускано. Продължителността ще е само 6 секунди.

    Рекламите няма да се появяват в публикации от потребители, а само върху фирменото съдържание в приложението.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    преди 10 часа
    Пускат коледен ретро трамвай в София
    От 17 до 23 декември малки и големи ще могат да се повозят, да се снимат с Дядо Коледа и да получат подаръци
    преди 13 часа
    Lidl откри най-големия си магазин у нас
    92-ят обект на веригата отвори врати днес във Варна
    преди 15 часа
    Великобритания може едностранно да се откаже от Брекзит
    Това постанови в свое решение Съдът на Европейския съюз