неделя, 19 август 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1968 прочитания

    Snapchat пусна новия си рекламен формат

    Видеосъдържанието няма да може да бъде пропускано
    17 май 2018, 07:04 a+ a- a

    Експерименталният рекламен формат, който Snapchat обмисляше, вече е част от платформата им. Видеосъдържанието ще се появява в професионалните  клипове в приложението и няма да може да бъде пропускано. Продължителността ще е само 6 секунди.

    Рекламите няма да се появяват в публикации от потребители, а само върху фирменото съдържание в приложението.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    17 август 2018, 15:25
    Ангелкова: Очакваме около 5% ръст на чуждите туристи
    През октомври ще бъдат представени винено-кулинарните дестинации
    17 август 2018, 15:13
    Шефката на Търговския регистър подаде оставка
    Министърът на правосъдието е приела оставката й
    17 август 2018, 14:36
    ЕК получи над 4,6 млн. отговора в допитване за лятното часово време
    Брюксел ще анализира и обяви резултатите след няколко седмици
    17 август 2018, 14:15
    Турция обяви пакет от мерки за подкрепа на икономиката
    Лиpaтa дocтигнa рекордно ниско ниво нa 13 aвгycт, пoтъвaйĸи само за 5 дни с 21% cпpямo долара