понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2546 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за шести пореден път

    Вижте видео от награждаването на компаниите, получили приз Superbrands за 2019–2020, и специалните награди на Ивет Лалова и проф. Владимир Кефалов
    28 ноември 2019, 14:20 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за шести пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): А1, Bosch, bTV, Димитър Маджаров, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Kaufland, Майонеза Краси, NEFF, NOVANIGHT, NuCrema, RiceUP!, Turkish Airlines, Уникредит Булбанк, VIVACOM.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Diana’s Angels, Kreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, Souldal, Unimasters Logistics Pic.

    За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

    Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)

    Проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската наука по света. (Видео вижте тук)

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 2 часа
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 2 часа
    преди 6 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 6 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията