JOBS.bg получи приз за Superbrand за шести пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.
На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.
За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.
Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)
Проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската наука по света. (Видео вижте тук)
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.