вторник, 23 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7480 прочитания

    Вижте кои компании получиха приз Superbrand 2019–2020

    За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар
    28 ноември 2019, 15:13 a+ a- a

    За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи своите награди за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте видео от награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): А1, Bosch, bTV, Димитър Маджаров, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Kaufland, Майонеза Краси, NEFF, NOVANIGHT, NuCrema, RiceUP!, Turkish Airlines, Уникредит Булбанк, VIVACOM.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Diana’s AngelsJobs.bgKreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, Souldal, Unimasters Logistics Pic.

    За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди Superbrands. Най-бързата ни лекоатлетка Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света (Видео вижте тук). Българският учен проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за промоцията на българската наука по света, за фундаментален принос в изучаването на ретината на окото  (Видео вижте тук).

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 минути
    Вдигат двойно туристическия данък в София
    Близо 10% увеличение в броя на туристите, отчита столицата
    преди 1 час
    Германската METZ открива логистична база у нас
    Технологичните продукти на германския бранд вече са достъпни за българските потребители
    преди 3 часа
    Meta спира някои от своите ИИ разработки
    Компанията няма да пусне мултимодалните си AI в Европа и постави на пауза генеративния AI в Бразилия
    преди 20 часа
    Започна строителството на нов корпус на НПМГ
    Изградени ще бъдат и физкултурен салон с многофункционална зала и STEM център
    преди 1 ден
    Байдън се отказа от президентската напревара
    Той подкрепи Камала Харис за следващия кандидат на демократите в САЩ