събота, 24 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    924 прочитания

    Sodexo Benefits & Rewards Services става Pluxee

    Pluxee ще разполага със собствено ръководство и целенасочени ресурси за изпълнение на стратегическия си план
    16 юни 2023, 08:27 a+ a- a

    Снимка: Sodexo/Pluxee

    Sodexo Benefits & Rewards Services (Содексо Услуги за социални придобивки и възнаграждения), водещ международен партьор на компаниите в областта на ангажираността на служителите и на социалните придобивки, се трансформира в нов бранд, Pluxee:
    • За да оказва по-силна подкрепа на компаниите в условията на промени на работното място и да отговаря на индивидуалните очаквания на служителите за благополучие и удовлетвореност,
    • За да подпомага стратегията си за растеж, чрез създаване на по-голяма стойност за всички свои партньори,
    • За да подготви проекта за своето отделяне и листване на борсата, обявен от Содексо на 5 април 2023 г.

    Основана в Марсилия през 1966 г. от Пиер Белон, Содексо е световен лидер в областта на устойчивото хранене и ценните преживявания във всеки момент от живота: образование, работа, лечение и игра. Компанията оперира в 53 държави, 422 000 служители обслужват 100 млн. потребители всеки ден. Групата Содексо се отличава със своята независимост и семейното участие на основателите си, с отговорния си бизнес модел и с портфолиото си, включващо хранителни услуги, услуги за управление на сгради и решения за придобивки за служителите. Това диверсифицирано предлагане отговаря на всички предизвикателства на ежедневието с двойна цел: да подобри качеството на живот служители и на тези, които обслужват, и да допринесе за икономическия, социалния и екологичния напредък на общностите, в които работи. За Содексо растежът и социалната ангажираност вървят ръка за ръка. Цел на компанията е е да създаде по-добро ежедневие за всички, за да изгради по-добър живот за всички. Sodexo е включена в индексите CAC Next 20, CAC 40 ESG, CAC SBT 1.5, FTSE 4 Good и DJSI.

    Орелиен Соне (Aurélien Sonet), главен изпълнителен директор на Pluxee, заяви: „Pluxee е нов дигитален, позитивен и иновативен бранд, който олицетворява нашата визия и силните ни амбиции на един растящ пазар. С този нов бранд ние се открояваме с това, което сме. По-силната ни идентичност ще ни отличава пред нашите клиенти и партньори и ще бъде ключов фактор за привличане на нови таланти, особено в областта на дигитални технологии“.

    Защо нов бранд?
    • Pluxee, предпочитаният партньор на компаниите за по-добро и дигитално преживяване на служителите;
    • С новата идентичност Содексо – услуги за социални придобивки и възнаграждения цели да се отличи по-силно на един изключително динамичен пазар;
    • Pluxee ще позволи на своите бизнес клиенти да популяризират работодателската си марка, като предложат на служителите си иновативни и персонализирани решения в условията на големите промени в света на труда; 
    • Pluxee има за цел да помогне на всеки служител да се наслаждава повече на това, което е наистина важно за него. 
    • Pluxee е силен играч, присъстващ в 31 държави, който притежава потенциала на един разрастващ се и до голяма степен недостатъчно развит пазар: ноу-хау, придобито в продължение на почти 45 години, стабилни резултати, визията и дългосрочния ангажимент на основния си акционер, семейство Белон, и ангажиментите си в областта на Корпоративната социална отговорност (КСО), които стимулират ангажираността на служителите.

    Като част от своя стратегически план до 2025 г. Pluxee възнамерява преди всичко да:
     • Засили основната си дейност за предоставяне на социални придобивки, свързани с храна, по-специално чрез увеличаване присъствието си сред малки и средни предприятия (МСП). 
    • Разширява портфолиото си в областта на благосъстоянието, подаръците, мобилността или мерките за увеличаване на покупателната способност и ангажираността на служителите.
    • Предоставя на служителите на своите клиенти леснодостъпни услуги чрез единна дигитална платформа.

    За да постигне тези цели, до 2025 г. Pluxee всяка година ще инвестира 10% от оборота си в технологии. Pluxee е модерна и дигитална марка, която отразява визията, амбициите и позиционирането на дейността с оглед на проекта за отделяне, обявен от Групата Содексо през април 2023 г. Компанията ще разполага със собствено ръководство и целенасочени ресурси за изпълнение на стратегическия си план.

    Pluxee има 5000 служители, 500 000 корпоративни клиенти, 36 милиона потребители, 1,7 милиона търговски партньори. В Европа компанията управлява €4 млрд. годишно за социално подпомагане. Тя е създадена с помощта на агенцията Conran Design Group на Havas Group, ще бъде постепенно въведена в 31 държави, в които осъществява дейността си, до края на 2023 г., като се започне от Бразилия през август.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Nvidia стана 4-тата най-голяма компания в света
    Пазарната капитализация на производителя на чипове достигна $1,96 трилиона
    преди 1 ден
    ЕС прие 13-и пакет от санкции срещу Русия
    За първи път се налагат санкции на китайски фирми, които помагат на Кремъл
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024
    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    преди 1 ден
    МОН: Над 156 хиляди ученици се обучават в професионални паралелки
    Националната търговско-банкова гимназия е училището с най-много учебни предприятия в света
    преди 1 ден
    преди 2 дни
    Colliers: Хибридният модел на работа ще се запази и тази година
    Развитието на споделени работни места вероятно ще се ускори през 2024, сочи доклад на компанията