събота, 24 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1400 прочитания

    Галина Паунчева е новият изпълнителен директор на d:istinkt

    Тя поема ръководството на агенцията от Боян Иванович
    26 юни 2023, 14:12 a+ a- a

    Галина Паунчева е новият изпълнителен директор на комуникационна агенция d:istinkt. Тя поема ръководството от Боян Иванович, който успешно ръководи и развива бизнеса на компанията от 2019 г. като разшири нейното портфолио от клиенти и предлагани услуги. За този период пиар агенцията премина най-голямата си трансформация към креативен бизнес за интегрирани комуникации, който отговаря на всички съвременни очаквания на модерните компании.

    „Безкрайно развълнувана и горда съм да поема ръководството на една от най-успешните и награждавани комуникационни агенции в България. Безспорно, освен признание, това е и огромна отговорност и вярвам, че заедно с прекрасния екип от талантливи професионалисти в компанията, ще успея да надградя успехите, постигнати досега, така че d:istinkt да продължи да бъде лидер на пазара и символ на изключителен професионализъм, креативност и доверие“ – коментира Галина Паунчева, изпълнителен директор на d:istinkt.

    d:istinkt бе отличена за втора поредна година с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022. d:istinkt спечели общо 11 награди в редица категории за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиенти като TELUS International, Lidl и Yettel.

    Галина Паунчева има повече от 18 години опит в стратегическото планиране, реализирането и управлението на проекти в сферата на корпоративни комуникации, бранд консултации, криейтив, продукция на събития, медийни стратегии и стратегически комуникации.

    Кариерата на Галина Паунчева в сферата на комуникационните услуги стартира в APRA PN BCG през 2005 г. Тя бързо се изкачва по корпоративната стълбица, заемайки редица ръководни позиции, като продължава своето професионално развитие в българското представителство на Edelman – AMI Communications България. Нейният професионален път продължава като Chief Business Development Officer в специлиазирана агеция за събитиен мениджмънт Evento. През 2019 г. основава Wonderland - Brand & Event Management Agency. Нейна страст са и цялостната продукция на различни събития и тя осъществява своята мечта да работи и за големи музикални проекти, сред които концерти на Любо Киров и Миро.

    Галина Паунчева е автор на книгата „How to Launch a Successful Brand: A Step-by-Step Guide for Building a Powerful Brand”. Притежава професионално образование като икономист със специалност Бизнес администрация, както и в сферата на Връзките с обществеността.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Nvidia стана 4-тата най-голяма компания в света
    Пазарната капитализация на производителя на чипове достигна $1,96 трилиона
    преди 1 ден
    ЕС прие 13-и пакет от санкции срещу Русия
    За първи път се налагат санкции на китайски фирми, които помагат на Кремъл
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024
    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    преди 1 ден
    МОН: Над 156 хиляди ученици се обучават в професионални паралелки
    Националната търговско-банкова гимназия е училището с най-много учебни предприятия в света
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Colliers: Хибридният модел на работа ще се запази и тази година
    Развитието на споделени работни места вероятно ще се ускори през 2024, сочи доклад на компанията