За първи път в журито на конкурса има представител на българска комуникационна агенция
Константин Трендафилов е избран за член на журито на Eurobest 2023. Колаж: Българска асоциация на комуникационните агенции
За първи път представител на българската комуникационна индустрия ще заеме почетното място на член на журито на Eurobest, съобщиха от Българска асоциация на комуникационните агенции. Това е Константин Трендафилов – Основател и Творчески Директор на Human. Константин е един от най-награждаваните творчески директори в България и по-късно тази година ще има възможността да оценява усилията на Eurobest 2023 в секцията Film Craft.
94 водещи специалисти от индустрията от 21 държави на Стария континент ще се съберат в Лондон по-късно тази година, за да определят новите носители на наградите Eurobest.
Запитан за това как се чувства във връзка с бъдещия ангажимент, Константин коментира: „Вълнувам се от възможността за първи път да представлявам българска агенция в журито на Eurobest, тъй като това ме доближава до целта ми – да покажа, че българските криейтиви заслужават място на европейската сцена. Надявам се моят принос да е в това повече български творци да оглавяват журита в бъдеще. Като част от Film Craft журито тази година, се надявам да видя идеи, които не могат да бъдат предложени от Chat GPT, ще се оглеждам за човешкия принос в заявките."
Освен България, тази година Eurobest посреща и Словакия след 13 години отсъствие.
В журито на Eurobest 2023 се откроява името и на друг българин. Александър Калчев, Творчески Зиректор на DDB Paris, е определен за председател на журито за категории Outdoor и Direct. През 2022 година Александър сподели своя богат професионален опит като председател на журито на Творческия конкурс в рамките на ФАРА.
Сред глобалните брандове, които ще се включат в журито на Eurobest 2023, са adidas, Google и Mars Wrigley. Представители ще има и на други платформи и компании – Artisans du Film, Bayer, Prime Video и Warner Music Group. При холдингите могат да се срещнат имена като BBDO, Dentsu, Forsman & Bodenfors, FCB, Havas, Leo Burnett, Ogilvy, Mullenlowe, Publicis Worldwide и Wunderman Thompson, а от независимите мрежи от агенции: Edelman, Jung von Matt, Serviceplan и Wieden+Kennedy.
Заявки за участие ще се приемат до 19 октомври, четвъртък.
Агенция Human е член на Българската асоциация на комуникационните агенции. БАКА е официален представител в България на LIONS Awards, обединяващи конкурсите Cannes Lions, Dubai Lynx, Eurobest и Spike Asia.