четвъртък, 16 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    475 прочитания

    Телерик обяви прием за Upskill Digital Marketing обучение

    То ще е единствено за 2024 г. и ще включва 15 лектори и теми за AI
    11 октомври 2023, 10:59 a+ a- a

    Телерик Академия обяви прием за единственото за 2024 година обучение Upskill Digital Marketing, като кандидатури ще се приемат до 21 януари. Новото издание включва голямата тема за изкуствения интелект (AI) и как да се използва в сферата на маркетинга за пазарно предимство. Курсистите се обучават от 15+ водещи експерти и по надградена програма, която гарантира усвояването на най-модерните маркетинг теми. Всички нови умения се прилагат на практика в разработването на цялостна стратегия за дигитален маркетинг с реални данни от реални компании, сред които и първият български еднорог Payhawk.

    Обучението Upskill Digital Marketing се провежда в рамките на 3 месеца, 2-3 вечери седмично. Стартът е на 19 февруари, като е подходящо за специалисти в областта на маркетинга, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг.

    „Обучението ни по дигитален маркетинг е уникално за нашия пазар, тъй като курсистите ни усвояват материята от доказани експерти, имат безплатен достъп до най-добрите инструменти (Ahrefs и Surfer) и се учат как да използват всеки аспект от маркетинга в цялостна стратегия. В резултат са подготвени да избират най-правилния път в работата и за клиентите си. Наученото прилагат още в обучението в проект с реални данни от водещи бизнеси, сред които и компания-еднорог - Payhawk. Този проект курсистите презентират пред компаниите и дори може да има ефект върху тях. Така гарантираме, че курсистите завършват с опит и умения, които да прилагат веднага и с които да израстват“, коментира Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Цялостно обучение по дигитален маркетинг
    С водещи практици в темите и главен трейнър Крис Велев, основател на DigiMentals и експерт с богат опит в планирането, SEO и PPC, курсистите ще придобият модерни умения във всяка ключова област на дигиталния маркетинг – стратегическо планиране, създаване на съдържание, което носи резултати, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама (Facebook, Google, TikTok), стартиране на подкаст, анализ на данни, работа с GA4, тестване и оптимизация. Участниците ще се научат и как да използват и комбинират всичко научено, за да допринасят веднага в работата си, докато работят по цялостна дигитална стратегия с реални данни. Курсистите ще имат срещи с представители на компаниите, предоставили данните, пред които ще презентират и финалните си проекти.

    Екип и общност
    Към Крис Велев се включват още 14 практици с дългогодишен локален и международен опит за компании от различен формат и с различни цели – от стартиращи бизнеси до наложени. Сред гост-лекторите са Михал Суски, съосновател на SurferSEO, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, допринесла за маркетинг успеха на компании като Progress, Chaos и VMware, Станислав Димитров, основател и управляващ директно на Konversa, Алекс Велинов, главен технологичен директор на Tag Digital, Румяна Керчева старши специалист дигитален маркетинг във VertoDigital, както и доказани специалисти от Payhawk, Mediapost Hit Mail, Resolute Software, Stellary Agency и Telerik Academy.

    По време на обучението курсистите ще имат срещи на живо, на които са поканени и лекторите, а след края ще получат достъп до затворена група. В нея ще продължат да споделят опит помежду си и с всички завършили предишните издания на обучението, както и с водещия трейнър Крис Велев.

    Кариерен уебинар на 8 ноември
    Крис Велев и гости ще споделят повече за програмата, лекциите и професията на дигиталния маркетолог на безплатен уебинар на 8 ноември от 19:00 ч. За присъствие на уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Siemens продава компанията си Innomotics на KPS Capital Partners
    Сделката е за 3,5 милиарда евро
    преди 9 часа
    Инвестират 42 млн. лв. за изграждане на зарядни станции в страната
    С други 49,6 млн. лв. ще бъде подпомогната зарядната инфраструктура в пристанищата
    преди 9 часа
    ЕС засилва регулациите за Airbnb и конкурентите й
    Онлайн платформите ще трябва да предоставят на властите данни за броя на нощувките и броя на гостите веднъж месечно
    преди 10 часа
    514 български фирми кандидатстваха за разработване на иновации
    Общият размер на безвъзмездното финансиране е 127 млн. лв.
    преди 12 часа
    Google отпуска 1 млн. долара за докторантски стипендии в INSAIT
    Младите учени ще могат да работят в България с научни ръководители от INSAIT и Google Research по най-горещите теми в AI в момента