То ще е единствено за 2024 г. и ще включва 15 лектори и теми за AI
Телерик Академия обяви прием за единственото за 2024 година обучение Upskill Digital Marketing, като кандидатури ще се приемат до 21 януари. Новото издание включва голямата тема за изкуствения интелект (AI) и как да се използва в сферата на маркетинга за пазарно предимство. Курсистите се обучават от 15+ водещи експерти и по надградена програма, която гарантира усвояването на най-модерните маркетинг теми. Всички нови умения се прилагат на практика в разработването на цялостна стратегия за дигитален маркетинг с реални данни от реални компании, сред които и първият български еднорог Payhawk.
Обучението Upskill Digital Marketing се провежда в рамките на 3 месеца, 2-3 вечери седмично. Стартът е на 19 февруари, като е подходящо за специалисти в областта на маркетинга, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг.
„Обучението ни по дигитален маркетинг е уникално за нашия пазар, тъй като курсистите ни усвояват материята от доказани експерти, имат безплатен достъп до най-добрите инструменти (Ahrefs и Surfer) и се учат как да използват всеки аспект от маркетинга в цялостна стратегия. В резултат са подготвени да избират най-правилния път в работата и за клиентите си. Наученото прилагат още в обучението в проект с реални данни от водещи бизнеси, сред които и компания-еднорог - Payhawk. Този проект курсистите презентират пред компаниите и дори може да има ефект върху тях. Така гарантираме, че курсистите завършват с опит и умения, които да прилагат веднага и с които да израстват“, коментира Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.
Цялостно обучение по дигитален маркетинг
С водещи практици в темите и главен трейнър Крис Велев, основател на DigiMentals и експерт с богат опит в планирането, SEO и PPC, курсистите ще придобият модерни умения във всяка ключова област на дигиталния маркетинг – стратегическо планиране, създаване на съдържание, което носи резултати, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама (Facebook, Google, TikTok), стартиране на подкаст, анализ на данни, работа с GA4, тестване и оптимизация. Участниците ще се научат и как да използват и комбинират всичко научено, за да допринасят веднага в работата си, докато работят по цялостна дигитална стратегия с реални данни. Курсистите ще имат срещи с представители на компаниите, предоставили данните, пред които ще презентират и финалните си проекти.
Екип и общност
Към Крис Велев се включват още 14 практици с дългогодишен локален и международен опит за компании от различен формат и с различни цели – от стартиращи бизнеси до наложени. Сред гост-лекторите са Михал Суски, съосновател на SurferSEO, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, допринесла за маркетинг успеха на компании като Progress, Chaos и VMware, Станислав Димитров, основател и управляващ директно на Konversa, Алекс Велинов, главен технологичен директор на Tag Digital, Румяна Керчева старши специалист дигитален маркетинг във VertoDigital, както и доказани специалисти от Payhawk, Mediapost Hit Mail, Resolute Software, Stellary Agency и Telerik Academy.
По време на обучението курсистите ще имат срещи на живо, на които са поканени и лекторите, а след края ще получат достъп до затворена група. В нея ще продължат да споделят опит помежду си и с всички завършили предишните издания на обучението, както и с водещия трейнър Крис Велев.
Кариерен уебинар на 8 ноември
Крис Велев и гости ще споделят повече за програмата, лекциите и професията на дигиталния маркетолог на безплатен уебинар на 8 ноември от 19:00 ч. За присъствие на уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.