неделя, 25 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    405 прочитания

    Телерик обяви прием за Upskill Digital Marketing обучение

    То ще е единствено за 2024 г. и ще включва 15 лектори и теми за AI
    11 октомври 2023, 10:59 a+ a- a

    Телерик Академия обяви прием за единственото за 2024 година обучение Upskill Digital Marketing, като кандидатури ще се приемат до 21 януари. Новото издание включва голямата тема за изкуствения интелект (AI) и как да се използва в сферата на маркетинга за пазарно предимство. Курсистите се обучават от 15+ водещи експерти и по надградена програма, която гарантира усвояването на най-модерните маркетинг теми. Всички нови умения се прилагат на практика в разработването на цялостна стратегия за дигитален маркетинг с реални данни от реални компании, сред които и първият български еднорог Payhawk.

    Обучението Upskill Digital Marketing се провежда в рамките на 3 месеца, 2-3 вечери седмично. Стартът е на 19 февруари, като е подходящо за специалисти в областта на маркетинга, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг.

    „Обучението ни по дигитален маркетинг е уникално за нашия пазар, тъй като курсистите ни усвояват материята от доказани експерти, имат безплатен достъп до най-добрите инструменти (Ahrefs и Surfer) и се учат как да използват всеки аспект от маркетинга в цялостна стратегия. В резултат са подготвени да избират най-правилния път в работата и за клиентите си. Наученото прилагат още в обучението в проект с реални данни от водещи бизнеси, сред които и компания-еднорог - Payhawk. Този проект курсистите презентират пред компаниите и дори може да има ефект върху тях. Така гарантираме, че курсистите завършват с опит и умения, които да прилагат веднага и с които да израстват“, коментира Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Цялостно обучение по дигитален маркетинг
    С водещи практици в темите и главен трейнър Крис Велев, основател на DigiMentals и експерт с богат опит в планирането, SEO и PPC, курсистите ще придобият модерни умения във всяка ключова област на дигиталния маркетинг – стратегическо планиране, създаване на съдържание, което носи резултати, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама (Facebook, Google, TikTok), стартиране на подкаст, анализ на данни, работа с GA4, тестване и оптимизация. Участниците ще се научат и как да използват и комбинират всичко научено, за да допринасят веднага в работата си, докато работят по цялостна дигитална стратегия с реални данни. Курсистите ще имат срещи с представители на компаниите, предоставили данните, пред които ще презентират и финалните си проекти.

    Екип и общност
    Към Крис Велев се включват още 14 практици с дългогодишен локален и международен опит за компании от различен формат и с различни цели – от стартиращи бизнеси до наложени. Сред гост-лекторите са Михал Суски, съосновател на SurferSEO, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, допринесла за маркетинг успеха на компании като Progress, Chaos и VMware, Станислав Димитров, основател и управляващ директно на Konversa, Алекс Велинов, главен технологичен директор на Tag Digital, Румяна Керчева старши специалист дигитален маркетинг във VertoDigital, както и доказани специалисти от Payhawk, Mediapost Hit Mail, Resolute Software, Stellary Agency и Telerik Academy.

    По време на обучението курсистите ще имат срещи на живо, на които са поканени и лекторите, а след края ще получат достъп до затворена група. В нея ще продължат да споделят опит помежду си и с всички завършили предишните издания на обучението, както и с водещия трейнър Крис Велев.

    Кариерен уебинар на 8 ноември
    Крис Велев и гости ще споделят повече за програмата, лекциите и професията на дигиталния маркетолог на безплатен уебинар на 8 ноември от 19:00 ч. За присъствие на уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Nvidia стана 4-тата най-голяма компания в света
    Пазарната капитализация на производителя на чипове достигна $1,96 трилиона
    преди 1 ден
    ЕС прие 13-и пакет от санкции срещу Русия
    За първи път се налагат санкции на китайски фирми, които помагат на Кремъл
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024
    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    преди 1 ден
    МОН: Над 156 хиляди ученици се обучават в професионални паралелки
    Националната търговско-банкова гимназия е училището с най-много учебни предприятия в света
    преди 1 ден
    преди 2 дни
    Colliers: Хибридният модел на работа ще се запази и тази година
    Развитието на споделени работни места вероятно ще се ускори през 2024, сочи доклад на компанията