Научете повече за новата инициатива, която показва лицата зад иновацията и успеха
Част от лицата в кампанията Faces of Commerzbank. Снимки: Личен архив
Commerzbank DTC Sofia обяви пред Economy.bg, че стартира Faces of Commerzbank - нова инициатива, която поставя акцент върху най-ценния актив на компанията - нейните служители. Кампанията е глобална и предстои да се проведе едновременно в трите технологични офиса на банката в Европа - България, Чехия и Полша.
В кампанията Faces of Commerzbank в България ще се включат 20 служители от офиса на компанията в София, които споделят повече за своя път, страст, вдъхновения в работата, амбиции и най-вече защо Commerzbank е мястото, в което са избрали да се развиват. Слоганът на проекта My place to make a difference символизира възможността всеки служител да бъде двигател на положителна промяна в компанията, превръщайки личното и професионално развитие в мисия.
Проектът Faces of Commerzbank е идея, която произлиза директно от сърцето на компанията – нейният германски офис, където културата на непрестанен растеж, насърчаване на индивидуалния принос и развитието на личните качества са фундаментални.
„Идеята за проекта Faces of Commerzbank се зароди от искреното желание да покажем хората зад успехите на нашата компания“, споделя Мишел Ноп - Employer Branding Expert за Германия.
С растеж до над 600 служители само за четири години след официалното стъпване на германската банка на пазара в България, технологичният център илюстрира своята ангажираност към развитието на своите таланти, насърчавайки смелите идеи и усъвършенстване на потенциала на служителите си. Целта на кампанията е да представи нещо повече от обичайната корпоративна култура, но и поглед към сърцата и умовете на хората, които стоят зад технологичните и софтуерни дейности на банката.
Запознайте се с някои от лицата на кампанията в България, вижте какво споделят за своето участие в инициативата и защо са решили да се включат:
„За мен кампанията Faces of Commerzbank е отражение на нарастващата ни работна сила – вдъхновяващи, уверени, ярки, отворени и весели професионалисти, които са развълнувани и благодарни да бъдат част от такава вълнуваща компания“, споделя Иво Николов - Java Full Stack Developer.
„Изключително щастлив съм, че взех участие в кампанията. Радвам се, че мога да споделя повече детайли относно постиженията ни, нашия работен дух, който успяхме да изградим в сравнително кратък период от време и най-вече какво нарежда Commerzbank сред петте най-добри работодатели в България“, отбелязва Антон Цветарски - Senior Citrix Engineer.
„Наскоро по време на нетуъркинг събитие започнах да разказвам разпалено за Commerzbank и цялостно преживяване, което имам в компанията като служител в София. Един от участниците отбеляза, че ентусиазмът ми е заразен и, че трябва да стана бранд амбасадор. Малко след това, получих възможност да участвам в кампанията. Това беше моята възможност да споделя ентусиазмът си!“, казва Персиана Пенкова - Специалист Бизнес Операции.
Проектът стартира едновременно в трите локации в Европа на 8 април 2024, а екипите очакват с нетърпение всички позитивни емоции, които ще донесе.
Вижте профила и актуалните позиции за работа на Digital Technology Center Commerzbank AG Sofia Branch в JOBS.bg