събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1830 прочитания

    Какви придобивки предлагат Технополис и Практикер?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Ренета Арангелова – Специалист „Управление на ЧР“ в търговските вериги
    29 януари 2024, 15:02 a+ a- a

    Ренета Арангелова – Специалист „Управление на човешките ресурси“ в Технополис и Практикер. Снимка: Личен архив

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите. 

    Какви придобивки предлагат Технополис и Практикер, научете от Ренета Арангелова – Специалист „Управление на човешките ресурси“ в търговските вериги.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлагат Технополис и Практикер?
    Социалните придобивки са от ключово значение за привличане на нови таланти, които да станат част от екипите на Технополис и Практикер, но също така са и важен фактор за задържане на настоящите служители. Подобаващото заплащане, допълнено с едни от най-предпочитаните социални придобивки, е ключът към създаването на спокойна работна среда. В зависимост от вида си придобивките обхващат различни аспекти от живота и стимулират служителите по различен начин – част от тях са свързани с работното място, а други със свободното време.

    За да създадем такава работна среда, ние поставяме на първо място здравето на нашите колеги, като им осигуряваме допълнително здравно застраховане, с възможност да се включат и членове на семейството. Всеки наш колега може да активира месечен абонамент за спортни карти на преференциални цени, за да се възползва от различни спортни активности. На територията на всички наши обекти има безплатни фитнес зали или тенис маси, които колегите ни могат да използват по време на обедната почивка, както и преди или след работа.

    Също така предоставяме  ваучери за храна, карти за отстъпка при зареждане на гориво, в салони за красота, вериги оптики и други. Не на последно място, колегите ни получават персонални отстъпки при пазаруване в хипермаркети Технополис и Практикер.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашите компании?
    Колегите ни разполагат с 20 дни платен годишен отпуск, което е стандартна практика. Голяма част от тях са дългогодишни служители и в зависимост от натрупания стаж  получават и допълнителни почивни дни.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Съобразно естеството на работа в хипермаркети Технополис и Практикер може да се работи само присъствено. Въпреки това работното време е доста гъвкаво и при изготвяне на месечния график  всеки служител може да посочи желани от него неработни дни както през седмицата, така и през уикенда. Това дава усещане за свобода и възможност да планират свободното си време по възможно най-ползотворния и приятен за тях начин.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Балансирането между професионален и личен живот е предизвикателство, с което всички се сблъскваме ежедневно. За да намерим този баланс, ние предоставяме на нашите колеги редица вътрешни и външни активности, в които те могат да се включат по време на работа или извън нея.

    Ежегодно организираме риболовен турнир, който им дава възможност да се забавляват заедно със своите колеги и семейства. Вече девет години правим вътрешен футболен  турнир, в който се събират колеги от цялата страна. В надпреварата за първото място се борят над 20 отбора. Вземаме и участие в различни външни спортни активности и състезания. 

    Любителите фотографи пък демонстрират своите умения с вътрешен конкурс за най-добър фотокадър, а с „Пътуващата изложба“ десетте най-добри фотографии гостуват на всички хипермаркети Технополис и Практикер. За да насърчим интереса на колегите към изкуството, периодично осигуряваме билети за театрални постановки и музикални събития. Отбелязваме Международния ден на жената, като подготвяме за дамите работилници на различни теми или специален подарък. 

    По случай Деня на детето отваряме вратите на всички хипермаркети за децата на служителите, които са на възраст между 10 и 18 години. Събитието „Ден на отворените врати“ има за цел да представи на младото поколение предизвикателствата, с които се сблъскват техните родители по време на работния процес. За да зарадваме и най-малките, децата на служители до десетгодишна възраст, по повод коледните и новогодишните празници им подаряваме ваучери за верига детски магазини. 

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Бонусите са неизменна част от мотивацията и задържането на екипите ни. Затова от години имаме изграден богат набор от такива. Ежемесечно всички служители получават бонуси, обвързани с постигнатите резултати, а на всяко тримесечие се радват на допълнително поощрение. В края на годината в знак на признателност получават и коледен бонус. Грижим се и за колегите, които стават родители, като всеки един от тях получава материално поощрение при раждане на дете. Допълнително стимулираме нашите служители, които препоръчат свой приятел или близък.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    За нас е важно всички, които работят в Технополис и Практикер, да се чувстват сигурни и да получават нужната подкрепа за тяхното професионално и личностно развитие.

    През годините успяхме да изградим редица вътрешни и външни обучения, свързани с развитието на търговски, продуктови и мениджърски умения. Тяхната цел е да подобрим експертизата на нашите колеги, като им дадем възможност да развият своя потенциал и талант и да приложат знанията си на практика. Разполагаме с няколко образователни програми, които се провеждат ежегодно. Сред тях са обученията по усвояване на soft skills, продуктови обучения за повишаване на професионалната компетентност, технически – за работа със софтуерни програми за обработка на стоки и продукти и други. От огромно значение са и обученията, свързани с клиентското преживяване – правилно общуване и обслужване на клиенти. Разполагаме и с вътрешна система за оценка на представянето и потенциала на колегите, даваща възможност за кариерно израстване.

    При постъпване на нов колега в екипите на Практикер в зависимост от позицията и отдела задължително минава през специализирани курсове за технически умения и управление на машини. Ежегодно се провежда кратък курс на същите теми и на дългогодишни служители с цел опресняване на техните знания.

    Няколко пъти годишно са заложени и обучения, които се провеждат от външни фирми, като изграждане и подобряване на уменията при водене на търговски преговори, обслужване на клиенти, работа в екип и други.  Партнираме си с Висше училище по застраховане и финанси, където желаещите да надградят своето образование, могат да получат отстъпка от семестриалната такса.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Сплотяването на екипите и подобряването на комуникацията между колегите несъмнено водят до повишаване на продуктивността и мотивацията им. Затова всяка година организираме различни тиймбилдинг занимания и събития, с които да постигнем една работна атмосфера изпълнена с приятни емоции.

    Освен футболен и риболовен турнир организираме фолклорен и рок фестивал, коледно парти и неформални събирания на екипите в офиса и магазините. В магазинната мрежа и в складовата  база на Технополис и Практикер се провеждат т. нар. „Рампа партита“ – това са барбекю партита, на които колегите се опознават, веселят и създават спомени заедно. Някои от мениджърите сами инициират извънработни обеди или вечери, както и посещение на различен вид активности, с които да сплотят екипа си.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    В стремежа си към едно по-добро бъдеще, превръщаме дългосрочния план към социалната отговорност в неделима част от дейността на Технополис и Практикер.

    Ежегодно подпомагаме развитието на млади таланти, подкрепяме българската култура и изкуство и обновяването на културни центрове. Участваме в изграждането и реновирането на детски площадки и градини. Част от благородните каузи, които подкрепяме са Фондация „Стоян Камбарев“, SOS Детски селища, благотворителната кауза на МВР за подкрепа на децата на загиналите и пострадалите при изпълнение на служебните си задължения полицаи и други. Технополис инвестира в театралното изкуство и отговаря за поддръжката на театър „Българска Армия“. Всяка година хипермаркетите в цялата страна правят дарения към различни благотворителни организации, центрове за деца и домове за хора в неравностойно положение.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД в JOBS.bg

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на ПРАКТИКЕР РИТЕЙЛ EООД в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години