вторник, 07 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3658 прочитания

    Защо рекламодателите все още избягват мобилната реклама?

    Малките екрани и липсата на точна измервателна система все още спъват развитието на този пазар
    20 август 2012, 16:14 a+ a- a

    Маратон, а не спринт. Такова бъдеще на мобилната реклама предвиждат водещи маркетолози, цитирани от Financial Times. Въпреки че пазарът на мобилни устройства и на мобилен интернет расте с бързи темпове, все още рекламодателите остават предпазливи към новия медиен канал.

    Няколко фактора спъват развитието на мобилните реклами. Сред тях са малките екрани, които все още ограничават рекламните формати.

    Друг проблем е, че с мобилните устройства рекламодателите по-трудно могат да измерят ефективността на рекламата, подчертават специалисти пред Financial Times. Оценката е затруднена заради невъзможността да се използват кукита (cookies), както в Интернет.

    Повечето анализатори обаче смятат, че това е временно състояние. Те считат, че мобилната реклама ще разгърне пълния си потенциал с разработването на адаптирани към малките екрани рекламни формати и с развитието на по-ефективни метрики.

    Данните обаче засега са красноречиви. Въпреки очаквания ръст от 62% до 6.4 милиарда долара на глобалните разходи за мобилна реклама тази година, те все пак представляват около 1% от общите разходи за реклама, сочи изследване на сайта за изследвания и анализи eMarketer.

    Анализаторите прогнозират, че ще са нужни няколко години, за да може мобилната реклама да изпревари рекламата в традиционни канали като телевизия, преса и интернет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Първата за България и региона водородна зарядна станция вече e в експлоатация
    Тя може да зарежда при двете стандартни налягания за компресиран водород
    преди 7 часа
    Ето каква част от българите са доволни от работата и заплатата си
    Близо 40% от сънародниците ни виждат в изкуствения интелект повече проблеми, отколкто възможности, сочи ново проучване
    преди 9 часа
    преди 14 часа
    Бюджетът на плюс от 600 млн. лв. през април
    Принос за това има вноската на БНБ
    преди 14 часа
    Google съкрати 200 души
    Компанията измества основните си длъжности зад граница
    преди 15 часа
    Очаква се България да се присъедини към ОИСР до края на 2025 г.
    Общо 31 доклада на комитетите на ОИСР по отношение на България са приети, остават още 26