петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3496 прочитания

    Рекламата на мобилни устройства по-ефективна от уеб банерите

    Мобилните банери отчитат до 14 пъти по-високи резултати
    27 август 2012, 17:44 a+ a- a

    Мобилната реклама продължава да се радва на по-голяма ефективност, сравнено със стандартните дисплей банери, показва проучване на MediaMind, цитирано от eMarketer. Мобилните банери отчитат клик рейт (CTR) между 0.42% и 1.41% в зависимост от пазара.

    Потребителите в Азия и Тихоокеанския регион са най-резистентни към рекламите на мобилния си телефон, докато потребителите в Европа, Африка и Средния Изток са най-склонни да кликнат върху рекламно съобщение. Северна Америка се нарежда по средата с 0.86% CTR.

    За сравнение стандартният уеб банер постига 0.10% кликове, като при нестандартните формати (rich media) CTR-ът може да достигне до 0.40%. 

    eMarketer очаква пазарът на мобилната реклама да достигне 2.61 млрд. долара тази година, като 33% от тях ще бъдат похарчени за банери (стандартни и rich media). Половината рекламни бюджети пък ще отидат за реклама в търсачки.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 17 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 20 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 21 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 23 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19