понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8622 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    25 март 2021, 17:02 a+ a- a

    Кризата, породена от разпространението на коранавируса, изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Боян Иванов, изпълнителен директор на StorPool Storage:

    Коя беше най-голямата трудност за Вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Последните години за StorPool бяха изключително успешни. Успяхме да разрастнем компанията, да спечелим много нови клиенти и да затвърдим нашата позиция на пазара на сторидж решенията. В началото на пандемията основно предизвикателство за нас бе именно да запазим стабилния ръст на бизнеса, конкурирайки се със световните гиганти на пазара и да изпълним целите, които си поставихме. Благодарение на усилията на екипа и високото качество на продукта, който разработваме, съумяхме да постигнем 80% ръст на компанията през 2020. Това надмина всички наши очаквания. Същевременно спечелихме и наградата за Software Defined Storage (SDS) Vendor of the Year на престижните награди в сферата на сторидж решенията 2020 Storage Awards, като например изпреварихме технологичния гигант IBM, който се класира на второ място.

    Какво бихте променили, ако трябваше да вземете същото решение днес?
    В началото на пандемията, както при много други фирми се наложи бърза промяна на работните процеси към изцяло дистанционна работа. Винаги сме имали добра организация и възможност за работа отвсякъде, но тази ситуация ни накара да прекроим редица процеси и инструменти, които ползваме.
    За нас най-ценният капитал на StorPool са хората, които работят при нас. Те са двигателят, който кара компанията да продължава да се развива, да доставя още по-добър продукт и да затвърждава позицията ни на световния пазар за сторидж решения. Затова със сегашните си разбирания бих инвестирал дори още по-целенасочено към оптимизацията и усъвършенстването на системите и процесите за работа на всички отвсякъде.
    Заради това, че през цялата изминала година не само че не замразихме наемането на хора, но дори увеличихме отворените позиции значително - затова оптимизирахме и процеса за подбор и наемане на висококвалифицирани специалисти. За нас това е ключов процес, движещ постигането на още по-високи резултати и развитието на компанията. Мисля, че се справихме добре, но и тук също бих вложил още повече усилия в допълнително подобряване на процеса по подбор, наемане и развитие на персонал от разстояние. Бих инвестирал още повече в разпознаваемостта на StorPool като стабилен бранд и работодател на пазара на труда, което поставихме за цел и върху което работим усилено през тази година.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 2 часа
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 2 часа
    преди 6 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 6 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията