четвъртък, 29 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2409 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    25 март 2021, 17:02 a+ a- a

    Кризата, породена от разпространението на коранавируса, изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Боян Иванов, изпълнителен директор на StorPool Storage:

    Коя беше най-голямата трудност за Вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Последните години за StorPool бяха изключително успешни. Успяхме да разрастнем компанията, да спечелим много нови клиенти и да затвърдим нашата позиция на пазара на сторидж решенията. В началото на пандемията основно предизвикателство за нас бе именно да запазим стабилния ръст на бизнеса, конкурирайки се със световните гиганти на пазара и да изпълним целите, които си поставихме. Благодарение на усилията на екипа и високото качество на продукта, който разработваме, съумяхме да постигнем 80% ръст на компанията през 2020. Това надмина всички наши очаквания. Същевременно спечелихме и наградата за Software Defined Storage (SDS) Vendor of the Year на престижните награди в сферата на сторидж решенията 2020 Storage Awards, като например изпреварихме технологичния гигант IBM, който се класира на второ място.

    Какво бихте променили, ако трябваше да вземете същото решение днес?
    В началото на пандемията, както при много други фирми се наложи бърза промяна на работните процеси към изцяло дистанционна работа. Винаги сме имали добра организация и възможност за работа отвсякъде, но тази ситуация ни накара да прекроим редица процеси и инструменти, които ползваме.
    За нас най-ценният капитал на StorPool са хората, които работят при нас. Те са двигателят, който кара компанията да продължава да се развива, да доставя още по-добър продукт и да затвърждава позицията ни на световния пазар за сторидж решения. Затова със сегашните си разбирания бих инвестирал дори още по-целенасочено към оптимизацията и усъвършенстването на системите и процесите за работа на всички отвсякъде.
    Заради това, че през цялата изминала година не само че не замразихме наемането на хора, но дори увеличихме отворените позиции значително - затова оптимизирахме и процеса за подбор и наемане на висококвалифицирани специалисти. За нас това е ключов процес, движещ постигането на още по-високи резултати и развитието на компанията. Мисля, че се справихме добре, но и тук също бих вложил още повече усилия в допълнително подобряване на процеса по подбор, наемане и развитие на персонал от разстояние. Бих инвестирал още повече в разпознаваемостта на StorPool като стабилен бранд и работодател на пазара на труда, което поставихме за цел и върху което работим усилено през тази година.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Извънредната епидемична обстановка се удължава до 31 август 2021 г.
    Новите случаи в глобален мащаб се увеличават с 12% за седмица, по данни на СЗО
    преди 15 часа
    ЕК подписва договор за закупуване на лекарство срещу Covid-19
    Sotrovimab може да се използва за лечение на пациенти с леки симптоми на коронавирус, които не се нуждаят от допълнителен кислород, но които са с висок риск от тежко боледуване
    преди 15 часа
    Goldman Sachs създава фонд за финансиране на децентрализиране на финансите и блокчейн
    Данни на банката показват, че 60% от супер богатите фамилии притежават или инвестират в крипто
    преди 16 часа
    преди 16 часа
    Wizz Air очаква почти пълно възстановяване на пътникопотока през юли и август
    Търсенето се увеличава заради летните почивки, облекчаване на мерките във Великобритания би помогнало допълнително