сряда, 07 декември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2831 прочитания

    CluneTech стартира 2022 с нов бранд и нови придобивки и продължава да наема служители

    Как ребрандирането ще се отрази на групата като работно място разказва Диана Демирева, Learning & Development експерт и част от екип „Човешки ресурси“
    09 февруари 2022, 10:11 a+ a- a

    Диана Демирева, Learning & Development експерт и част от екип „Човешки ресурси“ на CluneTech в България

    В края на 2021 мултинационалната група от технологични компании Taxback Group, която има над 20-годишна история и близо 1000 служители в България, обяви своя нов бранд, а заедно с това и новото си име - CluneTech. Как ребрандирането ще се отрази на хората в компанията и какви промени са планирани за тази година, пред Economy.bg разказва Диана Демирева, Learning & Development експерт и част от екип „Човешки ресурси“ на CluneTech в България.

    Как ребрандирането ще се отрази на групата ви като работно място?
    Новото ни име  CluneTech ясно показва, че фокусът на  бизнесите в групата е насочен все повече върху технологиите. Промяната отразява дълбочината и разрастването на броя на технологични решения, които компаниите в групата ни предлагат. Ребрандирането и промяната на името ни отразяват еволюцията и прогреса на групата  от основаването ѝ през 1996 година до днес. Вече смело можем да се наречем технологичен хъб, посветен на идеята да прави бизнеса на своите клиенти по-лесен и по-успешен.

    И макар с ново име, компаниите в групата ни остават същите, продължават да се разрастват и да привличат таланти.

    Една от нашите цели във връзка с ребрандирането е свързана с това да продължим да стимулираме вътрешнофирмената ни #OneTeam култура. #OneTeam културата обединява служителите в CluneTech и e общовалидна за всички компании в групата ни. В основата на CluneTech са хората. Нашият основен фокус продължават да бъдат именно те. На служителите си разчитаме, за да предоставим отлично обслужване на клиентите  и иновативни технологични решения, които да улесняват правенето на бизнес за тях. 

    Какво ново има да предложи на служителите си CluneTech през 2022 година?
    Продължаваме да работим в посока подобряване на пакета с придобивки за служителите. След последните промени, направни през лятото на изминалата година, които включваха въвеждането на програма за подпомагане на служителите, застраховка „Живот“ и ден за доброволчество, още в самото начало на 2022-ра компанията реши да добави още два допълнителни дни отпуск за всички служители в България. Като допълнение към пакета с придобивки, който включва допълнителни дни отпуск за дългогодишните ни служители, новата придобивка от два дни годишно ще се ползва от всеки служител на фирмата от деня, в който се присъедини към компанията. Това е още един начин да кажем „Благодаря“ за усилията и старанието, които нашите колеги полагат.  Новината, разбира се, беше приета с радост от всички.  

    Въвеждането на дистанционен модел на работа от началото на пандемията насам промени и начина ни на работа, като ни направи много по-гъвкави.  Подкрепихме тази промяна с изцяло нова политика за организация на работата (Flexible Working Policy), която дава много по-голяма гъвкавост на служителите ни и с това цели да подкрепи баланса между работа и личен живот. 

    Проведените през годината запитвания сред колегите ни /pulse survey/ показват, че работим в правилната посока – процентът на удовлетвореност по отношение на баланс между работа и личен живот е нарастнал от 70% през първото тримесечие на 2021 година до 78% в края на годината. Надяваме се, че новата придобивка да  увеличи този процент още повече. 

    Припомням, че през изминалата година въведохме ден за доброволчество, в който служителите ни може да се възползват от един ден платен отпуск, в който да подкрепят кауза по техен избор. През 2022-ра ще продължим да работим в посока въвеждане на различни типове отпуск, с които да подкрепяме служителите ни през различните важни моменти от техния личен живот, извън работата им в компанията.

    Каква е обратната връзка, която получавате от служителите си?
    Обратната връзка от служителите ни е много важна и  е двигател на много от промените в компанията. 

    Едно от нещата, които ясно се открояваха като обратна връзка от служителите ни беше желанието за повече обучения, което доведе до въвеждането на изцяло нова стратегия за обучение и развитие в компанията ни, която въведохме в края на 2021 година. Стратегията ни обхваща развитието на служителите ни в няколко основни направления: цялостна програма за обучение на мениджъри на екипи, фокус върху кариерното развитие, водено от самите служители, подобряване на онбординг процесите в компанията, развитие на менторството в екипите ни и не на последно място - въвеждането на LinkedIn Learning акаунти, които да позволяват на всички наши служители да се обучават по-лесно в онлайн среда, изцяло спрямо своите нужди и планове за кариерно развитие. 

    Предвид това, че и тази година ще продължим да работим дистанционно, наша основна задача като работодател е да се грижим за физическото и психическото здраве на служителите ни, да оценяваме подобаващо старанието на всеки един за общия успех на групата, както и адекватно да адаптираме всички съществуващи вече инициативи и възможности за обучение и развитие на служителите ни към онлайн среда. Единствено така бихме могли да останем конкурентни на пазара, да привличаме и задържаме талантите. 

    Колко служители работят в CluneTech в България към момента и в какви направления?
    През изминалата година отпразнувахме 20 години от отварянето на първия ни офис в България. Компанията е стартирала със  съвсем малък екип от 15 души и с гордост можем да кажем, че след двадесет години голяма част от тях все още работят при нас. С годините бизнесите ни се разрастнаха много, броят служители се увеличи, за да достигнем работна сила от близо 1000 души само в нашата страна. Имаме офиси във Варна, Велико Търново и Шумен, а дистанционният модел  на работа ни даде възможност все по-често да наемаме хора и от други населени места. Колегите ни работят в няколко основни направления: ИТ и софтуерно разработване, финанси, обслужване на клиенти, маркетинг и човешки ресурси. 

    Какви са плановете ви за наемане през 2022 година?
    За изминалата година само в България сме наели близо 200 служители. Очакваме да запазим подобни темпове на развитие и през 2022 година. Макар че има ръст в наемането на ИТ специалисти, при нас все още активно ще се търсят и хора с финансов профил, както и такива в сферата на клиентското обслужване. Продължаваме да си сътрудничим активно с университетите, където много често може да видите обяви за нашите стажантски програми и  позиции за кандидати без опит. 

     Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на CluneTech / ТАКСБЕК ЕООД в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    За първи път: Търговията ни със Северна Македония достигна 1 млрд. евро през 2022
    Бизнес форум с над 150 представители на бизнеса и търговските камари от двете страни се проведе в Скопие
    преди 6 часа
    преди 7 часа
    Финтех компанията ITF набра 2 млн. лв. от борсата
    Това е 5-то успешно IPO на beam пазара за тази година
    преди 8 часа
    ЕК одобри 5.6 млрд. евро за българското земеделие до 2027
    Планът ще подкрепи създаването на близо 9500 работни места и 650 инфраструктурни инвестиции в селските райони
    преди 8 часа
    Авиационният сектор ще излезе на печалба през 2023 г.
    Според прогнозите на IATA това ще се случи за първи път от настъпването на пандемията през 2019 г.
    преди 13 часа
    Какво предстои за банките през 2023?
    Банките ще трябва да търсят нови източници на стойност в дългосрочен план, сочи анализ на Делойт