неделя, 25 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    453 прочитания

    А1 България и CloudCart сключиха стратегическо партньорство

    Компаниите целят създаване на нови възможности за предприемачите и ефективни решения за онлайн търговия
    30 август 2023, 14:44 a+ a- a

    CloudCart и А1 България обявиха своето ново стратегическо партньорство. Двете компании обединяват силите си, за да предложат иновативни решения в електронната търговия, дигиталните услуги и комуникационните решения, необходими на всеки онлайн търговец.

    „Повече от щастливи сме, че А1 България се присъедини към партньорската ни мрежа. Всеки нов бизнес в нашето голямо семейство допринася със своите уникални умения и знания, като увеличава общата стойност на платформата и екосистемата на CloudCart за нашите клиенти.“, каза Николай Илиев, CEO на CloudCart. „Чрез съвместната ни работа ще предложим по-бърз, по-лесен и по-ефективен достъп до нашия продукт, адаптиран за всеки тип бизнес.“

    Екосистемата на CloudCart е много повече от съвкупност от продукти, партньорски решения и услуги. Синергията между различните бизнеси и специалисти гарантира фундаментални предимства и условия за бързия прогрес и удовлетворение на всички участници - крайни клиенти на онлайн магазините, партньори и търговци.

    „През последните две години работихме активно заедно, тествайки различни автоматизации и осъществявайки редица успешни проекти, за да сме сигурни, че ще предложим висококачествени услуги на нашите клиенти. Сътрудничеството с CloudCart е вълнуваща възможност за нас да разширим обхвата си и да предлагаме още по-добри решения в сферата на електронната търговия.“, допълни Яна Янкова, старши мениджър „Финтех и дигитални решения“ в А1 България.

    А1 вече е един от най-големите технологични партньори на бизнеса в страната. Компанията е водещ системен интегратор и предлага пълен набор от бизнес ICT и IoT услуги. Новото партньорство е част от разрастващото се портфолио от технологични услуги на А1 в помощ на маркетинговите дейности на бизнес клиентите. Сред останалите предложения в тази насока са услуги за създаване на корпоративен уебсайт, мобилно приложение, виртуални разходки във физически обекти и услуги за повишаване на онлайн присъствието на компаниите и комуникацията им с потребителите в социалните мрежи.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Nvidia стана 4-тата най-голяма компания в света
    Пазарната капитализация на производителя на чипове достигна $1,96 трилиона
    преди 1 ден
    ЕС прие 13-и пакет от санкции срещу Русия
    За първи път се налагат санкции на китайски фирми, които помагат на Кремъл
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024
    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    преди 1 ден
    МОН: Над 156 хиляди ученици се обучават в професионални паралелки
    Националната търговско-банкова гимназия е училището с най-много учебни предприятия в света
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    Colliers: Хибридният модел на работа ще се запази и тази година
    Развитието на споделени работни места вероятно ще се ускори през 2024, сочи доклад на компанията