Стрийминг услугите са се увеличили с 39% за 2 години
Снимка: Economy.bg
Броят на заглавията в услугите за стрийминг се увеличава с 39% през последните 2 години до 2,35 милиона, според доклад, публикуван от пазарния изследовател Nielsen. Добавете традиционните излъчвания и кабелните канали и броят на отделните опции за гледане се покачва до 2,7 милиона. Чисталата отразяват филми и предавания, налични в САЩ, Канада, Обединеното кралство, Мексико и Германия, пише Bloomberg.
Netflix и Disney+ са сред 167 доставчици на стрийминг спрямо 118 преди 2 години. Средното време, необходимо на някой да намери нещо за гледане, се е повишило до повече от 10 минути от малко над 7 минути през 2019 г., твърди Nielsen.
Компанията приписва растежа през последните години отчасти на разширяването на безплатните услуги за стрийминг, поддържани от реклами, като Pluto на Paramount Global и Tubi на Fox Corp. NBCUniversal обяви планове за стартиране на специални канали за конкретни програми като Saturday Night Live и Top Chef, се отбелязва в доклада.
В САЩ през май 60% от цялото време, прекарано в стрийминг, е било за предавания, които първоначално са били излъчвани по обикновена телевизия.