четвъртък, 22 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    949 прочитания

    Пътеводител на дигиталния стопаджия: Професия Event Manager

    Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital, споделя какво всъщност се крие зад динамичната ѝ професия
    11 октомври 2023, 13:01 a+ a- a

    Снимка: Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital

    Всяко събитие носи със себе си магията на споделеното преживяване. Но от неговата организация зависи дали то ще се превърне в един незабравим спомен. Днес заедно със Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital, ще надникнем зад кулисите на успешните събития и какво всъщност се крие зад динамичната ѝ професия.

    Здравей, Силвия! Разкажи ни малко повече за ролята на Event Manager-а.
    Ролята ми на Event Manager се състои в това да организирам разнообразни събития и състезания за общността на образователната организация, където работя. Част от работата ми е да популяризирам бранда чрез партньорства и други инициативи.
    Състезанията, които се организират в нашата образователна компания, са едни от най-големите в България. Участниците в тях показват своите умения по програмиране, дигитален маркетинг и дизайн.
    По-малките събития имат за цел да обединяват студентите в една общност и се стараем да организираме различни и забавни активности – куизове, преходи, събирания, срещи с лектори и други.

    Какви умения са необходими, за да стартираш работа като Event Manager?
    Първо ще посоча уменията и качествата, които няма да се намерят в изискванията на една обява – търпение, спокойствие и разбиране. Естествено, няма как да се случат нещата без много добри комуникационни умения (вербални и писмени), внимание към детайла, умение за мултитаскинг, добри технически познания. Ако прибавим и широка усмивка по време на събитията, имаме един съвършен Event manager.
    Общуването с най-различни хора е в основата на професията, затова търпението, разбирането и комуникационните умения са сложени на челните места.

    Как протича типичната работна седмица за Event Manager-а?
    При Event Manager-a няма типична работна седмица. Всеки ден е с нови задачи и предизвикателства. Ежедневна комуникация с водещи, участници, подизпълнители, колеги, партньори и всички хора, които са свързани с дадено събитие. Ежедневно разрешаване на казуси, където идва ролята и на спокойствието, споменато в необходимите умения – при невъзможен казус, да се вземе възможно най-доброто решение, без да се изпада в паника.
    Най-забавната част от процеса на организирането е да се измисли концепция за изцяло ново събитие. Това включва да се определи аудиторията и целта на събитието, след това самата му същност – условия за участие, срокове, правила, водещи, награди, място и т.н., и т.н.

    Има ли добри перспективи пред Event Manager-ите в България?
    Със сигурност перспективите са добри пред Event Manager-ите. Индустрията тепърва започва много да се развива в България, както и да се възпитава едно изцяло ново поколение в ивент културата. Като започнем с примери от музикалните събития и минем през научните и техническите събития, България беше домакин на доста големи такива през последните години. Дори по време на ковид пандемията България доказа, че може да посрещне всички предизвикателства, които светът ѝ предложи, и да бъде добър конкурент в света на ивентите.

    Какъв съвет би дала на хората, които са се насочили към професията Event Manager?
    Професията е свързана с общуване с много хора, затова наистина е много важно да притежавате търпение и разбиране. Също, ако обичате разнообразието, динамиката и да нямате един ден еднакъв с друг, това е вашата професия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 35 минути
    Nvidia отчете рекордни приходи
    Акциите на компанията отбелязват 200% ръст спрямо година по-рано
    преди 2 часа
    ЕК разследва TikTok за алгоритми, водещи до пристрастяване
    Китайската социална мрежа има над 1 млрд. потребители
    преди 6 часа
    Sameday България планира да инвестира над 17 млн. лева през 2024 г.
    През 2023 г., Sameday отчита 2,6 млн. доставени пратки, с 38% от тях получени чрез автоматизирани шкафчета за доставка извън дома
    преди 6 часа
    Capital One придобива Discover
    Сделката на стойност $35,3 млрд. ще обедини двете най-големи компании за кредитни карти в САЩ
    преди 8 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас с ръст от 28% за година
    Най-големите вложения в страната за януари - декември 2023 са от Швейцария, Австрия и Белгия
    преди 8 часа