сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1458 прочитания

    Пътеводител на дигиталния стопаджия: Професия Event Manager

    Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital, споделя какво всъщност се крие зад динамичната ѝ професия
    11 октомври 2023, 13:01 a+ a- a

    Снимка: Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital

    Всяко събитие носи със себе си магията на споделеното преживяване. Но от неговата организация зависи дали то ще се превърне в един незабравим спомен. Днес заедно със Силвия Деянова – Event Manager в SoftUni Digital, ще надникнем зад кулисите на успешните събития и какво всъщност се крие зад динамичната ѝ професия.

    Здравей, Силвия! Разкажи ни малко повече за ролята на Event Manager-а.
    Ролята ми на Event Manager се състои в това да организирам разнообразни събития и състезания за общността на образователната организация, където работя. Част от работата ми е да популяризирам бранда чрез партньорства и други инициативи.
    Състезанията, които се организират в нашата образователна компания, са едни от най-големите в България. Участниците в тях показват своите умения по програмиране, дигитален маркетинг и дизайн.
    По-малките събития имат за цел да обединяват студентите в една общност и се стараем да организираме различни и забавни активности – куизове, преходи, събирания, срещи с лектори и други.

    Какви умения са необходими, за да стартираш работа като Event Manager?
    Първо ще посоча уменията и качествата, които няма да се намерят в изискванията на една обява – търпение, спокойствие и разбиране. Естествено, няма как да се случат нещата без много добри комуникационни умения (вербални и писмени), внимание към детайла, умение за мултитаскинг, добри технически познания. Ако прибавим и широка усмивка по време на събитията, имаме един съвършен Event manager.
    Общуването с най-различни хора е в основата на професията, затова търпението, разбирането и комуникационните умения са сложени на челните места.

    Как протича типичната работна седмица за Event Manager-а?
    При Event Manager-a няма типична работна седмица. Всеки ден е с нови задачи и предизвикателства. Ежедневна комуникация с водещи, участници, подизпълнители, колеги, партньори и всички хора, които са свързани с дадено събитие. Ежедневно разрешаване на казуси, където идва ролята и на спокойствието, споменато в необходимите умения – при невъзможен казус, да се вземе възможно най-доброто решение, без да се изпада в паника.
    Най-забавната част от процеса на организирането е да се измисли концепция за изцяло ново събитие. Това включва да се определи аудиторията и целта на събитието, след това самата му същност – условия за участие, срокове, правила, водещи, награди, място и т.н., и т.н.

    Има ли добри перспективи пред Event Manager-ите в България?
    Със сигурност перспективите са добри пред Event Manager-ите. Индустрията тепърва започва много да се развива в България, както и да се възпитава едно изцяло ново поколение в ивент културата. Като започнем с примери от музикалните събития и минем през научните и техническите събития, България беше домакин на доста големи такива през последните години. Дори по време на ковид пандемията България доказа, че може да посрещне всички предизвикателства, които светът ѝ предложи, и да бъде добър конкурент в света на ивентите.

    Какъв съвет би дала на хората, които са се насочили към професията Event Manager?
    Професията е свързана с общуване с много хора, затова наистина е много важно да притежавате търпение и разбиране. Също, ако обичате разнообразието, динамиката и да нямате един ден еднакъв с друг, това е вашата професия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 14 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант