петък, 17 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3768 прочитания

    Директорът, на когото винаги можеш да се обадиш

    Научете за интересните практики в компанията Quicken Loans Inc
    06 ноември 2012, 08:58 a+ a- a

    Вашите качества като мениджър в голяма степен определят дали подчинените ви ще вложат всичко от себе си в поредната задача, или просто ще изчакат работното им време да свърши. Експертите съветват да създадете атмосфера на взаимно доверие. Но отговорът на въпроса как точно да го постигнете, не е еднозначен.

    Според Мартин Дейвидсън, преподавател по „Организационно поведение” в университета в Дарден например мениджърите „трябва активно да работят за създаването на общност, като се стремят всички норми на поведение да бъдат ясно регламентирани”. Но дали това е достатъчно?

    Бил Емерсън

    Бил Емерсън от Quicken Loans Inc. има по-нестандартна визия за взаимоотношенията мениджър-служител. През последните 6 години той е дал личния си мобилен телефон на всеки един от служителите в компанията, а те са над 5 хил.

    Бил Емерсън започва своята кариера като обикновен брокер, а през февруари 2002 става изпълнителен директор на четвъртата по големина компания в САЩ, отпускаща заеми за закупуване на жилища.

    „Това е въпрос на личен избор за всеки един изпълнителен директор”, коментира Емерсън в интервю за „Блумберг”.

    По думите му получава едва 5-6 обаждания на месец от свои служители и стажанти. Повечето от тези телефонни разговори са били пряко обвързани с основния бизнес на компанията и нито веднъж не му се е случвало някой просто да си прави майтап.

    Няколко месеца след като започва работа в Quicken Loans Inc., Дженифър Рас открива малък бял плик на своето бюро, лично надписан от Емерсън и адресиран до нейния син, който същия ден навършвал 3 години. В плика имало банкнота от 10 долара и картичка с пожелания, пише Detroit Free Press.

    „Бях страхотно изненадана”, споделя Рас пред изданието. „Нямах представа, че това е фирмена политика”, допълва тя.

    „Не може да имаме вдъхновяваща организационна култура, ако не отделяме време за дребните неща, които са наистина важни”, коментира Емерсън.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 2 часа
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 2 часа
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари
    преди 21 часа
    Инвестират 42 млн. лв. за изграждане на зарядни станции в страната
    С други 49,6 млн. лв. ще бъде подпомогната зарядната инфраструктура в пристанищата
    преди 23 часа
    Google отпуска 1 млн. долара за докторантски стипендии в INSAIT
    Младите учени ще могат да работят в България с научни ръководители от INSAIT и Google Research по най-горещите теми в AI в момента