четвъртък, 09 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8140 прочитания

    Младите дами с висше – сред най-честите посетители на моловете у нас

    Лесната ориентация е най-важна за посетителите в моловете, сочи ново проучване
    01 ноември 2012, 16:28 a+ a- a

    92% от посетителите на моловете искат лесна ориентация в търговските центрове. Това сочи проучване на Алфа рисърч сред посетителите на търговските центрове в столицата на възраст от 16 до 60 години.

    Анкетираните споделят, че посещават моловете предимно поради удобството да пазаруват различни стоки на едно място, да избират от различни типове заведения за хранене и да се забавляват.

    Повечето от тях са привлечени към търговските центрове от новите за България марки магазини (83%) и от паркинга (79%). В изследването липсата на киносалон в някои от търговските центрове е посочено като недостатък.

    Важни за посетителите на моловете са и възможностите за забавления за децата, докато родителите им пазаруват, както и провеждането на културни събития.

    Анкетираните търсят и по-голямо разнообразие в типа магазини като зоомагазин, биомагазин, музикален магазин, книжарница, аптека, магазини за дрехи и обувки, за бижута.

    Младите хора на възраст между 20 и 40 години са сред най-честите посетители на търговските центрове, сочи изследването. От данните става ясно, че жените в моловете са два пъти повече от мъжете. Над половината от посетителите на търговските центрове са висшисти и хора с доход над 500 лева.

    По-голямата част от посетителите прекарват около 1 час в моловете. Половината от анкетираните (51%) ходят по-често от три пъти месечно в търговските центрове.

    67% от анкетираните посещават търговските центрове, за да пазаруват както в магазините на отделните марки, така и в супермаркетите. Висок е делът и на тези, които влизат за разглеждане – 44%, а впоследствие вземат решение за покупките си.

    Значителна част от хората се хранят в моловете – 24%, а 17% консумират кафе и бърза закуска в кафенетата.

    Използването на услуги в търговските центрове – мобилни оператори, банкови клонове или разкрасителни процедури са по-слабо практикувани от посетителите (между 1% и 4%).

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    преди 11 часа
    Ryanair стартира полети до 5 нови дестинации от София
    Авиокомпанията базира нов самолет в столицата
    преди 11 часа
    Apple разработва собствени AI чипове
    Съвместно с TSMC, по данни на The Wall Street Journal
    преди 14 часа
    преди 15 часа
    Откриват Център по дигитално предприемачество във ВУТП
    „Дигитално предприемачество и изкуствен интелект“ е най-новата специалност във висшето училище
    преди 16 часа
    Около 15-16% са празните офиси в София
    ИТ секторът остава основен наемател на офис площи в началото на 2024, сочи проучване