Очаква се да отвори през февруари 2015 и да осигури 100 работни места
След София, контактният център „Сайтел” ще отвори втори клон в България, съобщиха от компанията. Той ще бъде във Варна и се очаква да започне да работи през февруари 2015.
В офиса във Варна се планира да бъдат заети около 100 души, като в момента се сформира екипът, който ще ръководи центъра в морския град.
„Сайтел” е един от водещите световни доставчици на аутсорсинг услуги в обслужването на клиенти. Предлага разнообразни услуги с широк обхват на дейност: привличане и обслужване на клиенти, техническа поддръжка, както и програми за социални медии. Фирмата предлага услуги на 40 езика чрез своите над 110 сайта в 23 държави.
„Освен свободните управленски позиции, компанията предлага позиции на ниво специалист обслужване на клиенти. Те ще бъдат отговорни за приемането на входящи международни телефонни обаждания, помагайки на клиентите и гарантирайки им, че техните запитвания се разглеждат по ефикасен и висококачествен начин”, коментира Мая Янева, директор на компанията в София.
„Сайтел България” стартира дейността си в София през 2006 и към момента там работят повече от 700 души. „Сайтел” предлага услуги на 40 езика чрез своите над 110 сайта в 23 държави. Само на територията на Европа работят 15 000 служители в страни като България, Дания, Франция, Германия, Италия, Холандия, Полша, Португалия, Сърбия, Испания и Обединеното кралство.