вторник, 21 януари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9684 прочитания

    АНКЕТА: Какво е последното нещо, което си купихте в резултат на реклама?

    30 юни 2011, 14:41 a+ a- a

    Част І


    Когато посягате към даден продукт или услуга, замисляте ли се защо избирате този бранд пред останалите марки?



    Решихме да проверим кои  рекламни съобщения работят и предизвикват реални действия.



    Попитахме присъстващите на семинара на Дрейтън Бърд „Copywriting Masterclass” какво е последното нещо, което са си

    Част ІІ

    купили в резултат на реклама, и защо?
     
     

    Кои рекламни послания работят според тях и коя е първата реклама, за която се сещат.





    Вижте съветите на Дрейтън Бърд за успешна реклама тук

    Вижте интервю с Дрейтън Бърд тук



    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Брюксел: Британски фирми може да не получат достъп до европейския пазар
    Търговията между Великобритания и Европа ще е възможна само, ако страната се съгласи да спазва някои от изискванията на Съюза
    преди 3 часа
    Япония ще разработва 6G
    Системата трябва да влезе в експлоатация през 2030 година
    преди 3 часа
    Сърбия и Косово възстановяват полетите помежду си
    Директен полет от Белград до Прищина ще има за първи път от над 20 години насам
    преди 4 часа
    Макрон и Тръмп сключиха „данъчно примирие“
    Двете страни ще търсят изход от напрежението, свързано с въвеждане на нови данъци и повишаване на вече съществуващи такива
    преди 4 часа
    Кои са 10-те топ риска за бизнеса в България и в света?
    Вижте какво разкрива глобалното проучване „Алианц Риск Барометър“
    преди 6 часа
    Японската централна банка повиши прогнозата за икономиката
    Лихвените проценти ще останат непроменени или ще бъдат допълнително понижени, докато страната не достигне 2% инфлация