събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7915 прочитания

    Какви придобивки предлага Bosch Digital България

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи научете от Марина Токач, Head of People, Organization & Culture екипа в компанията
    21 февруари 2024, 10:18 a+ a- a

    В новата рубрика на Economy „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага Bosch Digital България, научете от Марина Токач, Head of People, Organization & Culture екипа в компанията.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    В Bosch Digital се стараем да предлагаме балансиран микс от придобивки на нашите служители, които включват традиционни придобивки и такива, които са свързани с поддържане на ангажираността и мотивацията на нашите колеги.

    Класическите ни придобивки са повече от 15 и включват допълнително здравно осигуряване (с възможност за включване и на членове от семейството); Multisport карта, зала за спорт в офиса, зала за игри (оборудвана с джага, PlayStation, билярд и дартс); ваучери за храна; до 30 дни годишен отпуск; възможност за работа от вкъщи – хибридно или изцяло; гъвкаво работно време; карта за градски транспорт; бюджет за обучения; абонамент за платформата Уча.се; напитки и закуски в офиса; програмa за подпомагане на служителите, включително и при по-продължителен болничен; бонус при раждане на дете; редица корпоративни отстъпки и други. Всяка година актуализираме броя и естеството на придобивките, за да отговаря на нуждите на нашите колеги.

    Останалата част от придобивките е свързана най-вече с живота в компанията. Обичаме да празнуваме заедно и почти не пропускаме поводи. Често организираме различни тематични събития в офиса или пък се стремим да зарадваме с интересни подаръци колегите си. Миналата година например „истинска“ Баба Марта дойде в офиса, за да ни раздаде мартеници. На всеки три месеца организираме събитие за новозапочналите ни колеги в офиса, на което каним цялата компания и така им помагаме по-бързо да се почувстват част от големия екип на Бош. Организираме вечери с бордови игри в офиса. Всяка година подкрепяме множество благотворителни инициативи. Всичко това е част от културата в компанията и понякога е дори по-високо оценено от останалите ни придобивки.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Осъзнаваме важността от баланса между професионалния и личния живот на нашите служители. Затова и политиката ни за отпуските преди всичко цели да предостави на колегите времето, необходимо за презареждане и лични занимания. Полагаемите дни отпуск при нас са 25. Освен това за всеки две години стаж в компанията служителите ни получават и по един допълнителен ден отпуск до годишния максимум от 30.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    За нас гъвкавото работно време е много важно и политиката ни е разработена така, че да отговаря на нуждите и предпочитанията на колегите ни. Опитваме се да осигурим приятна работна атмосфера, и вярваме, че офисът е място за колаборация, вдъхновение и иновации, а не само за рутинни работни задачи. Интересен факт е, че дизайнът на офиса ни е създаден от нашите колеги, които активно са участвали при неговото изграждане. С комбинацията от фокус стаи, по-големи зали и пространства за съвместна работа нашият офис дава възможност за намиране на най-подходящия модел за работа. Възприели сме хибриден модел на работа, който предоставя възможност на служителите ни да работят от офиса или от уюта на дома си. Вярваме, че като насърчаваме работна среда, която се адаптира към индивидуалните нужди, допринасяме за по-положителна и продуктивна работа на нашия екип.

    Предлагаме и възможност за работа от разстояние, като това отваря вратите на Bosch Digital за колаборация с таланти от всички части на страната. Имаме доста колеги, които работят изцяло дистанционно, което им позволява да бъдат част от международна компания и да продължат да работят в родния си град, без да се налага да се местят в София, където е централният ни офис.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Практиките ни за гъвкаво работно време допринасят много за баланса между работните ангажименти и личния живот. Колегите ни сами решават как искат да работят заедно. Някои работят всеки ден заедно в офиса, а други избират определени дни от седмицата, в които правят срещите си на живо. Имаме и една много любима за нашите колеги инициатива – Green Office, която позволява на служителите ни да работят извън офиса в среда, която е близка до природата, като така стимулираме креативността им и им помагаме да се сплотят още повече.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    В Bosch Digital високо ценим труда и отдадеността на нашите служители. Подходът ни към бонусите има за цел да стимулира точно това добро представяне. Като част от годишната оценка на представянето на служителите предлагаме годишен бонус, който е обвързан с постигнатите резултати както на фирмата, така и на цялата Бош група. Имаме и бонус при препоръка на служител за някоя от отворените ни позиции.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    Всеки наш колега разполага с годишен бюджет за обучения, който той може да използва в зависимост от професионалните си цели за развитие в компанията. Така поставяме на фокус нуждите на всеки конкретен колега и му даваме гъвкавост той да зададе темпото на своето развитие.
    Отделно от това имаме няколко обучителни програми, които са част от Learning & Development стратегията ни, които адресират различни обучителни нужди на екипите ни. Те могат да бъдат както технически, така и за развитие на меките умения.
    Например през изминалата година за втори път се проведе Лидерската ни академия, чрез която развиваме своите лидери. През 2023 създадохме и Bosch Digital Cloud Guild – програма за повишаване на cloud компетенциите на нашите експерти. Тя продължи повече от 8 месеца с лектори от България и чужбина.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    През годините сме организирали различни форми на тиймбилдинг за цялата компания и те винаги са били посрещани с много ентусиазъм, но забелязахме, че екипите имат нужда и от време само за себе си в неформална обстановка. Затова осигуряваме на всеки екип в Bosch Digital определен бюджет, който колегите могат да използват за техен собствен тиймбилдинг. Всеки екип сам избира къде и кога да проведе тиймбилдинга си. С това целим да ги насърчаваме да прекарват повече време заедно в неработна среда и да се опознаят по-добре.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    За нас е приоритет да подкрепяме IT средата у нас и имаме редица инициативи в тази посока. Доскоро при нас се обучаваха ученици по програма за дуално обучение от Софийската професионална гимназия „Джон Атанасов“, а някои от тях дори станаха наши служители. Ние сме и сред дългогодишните партньори на ТУЕС (Технологично училище „Електронни системи“). Също така работим заедно с Телерик Академия и SoftUni, за да насърчим развитието на таланти в IT сферата.

    Освен това в рамките на Bosch Digital имаме група от колеги, които създадоха екип, изцяло посветен на участието в корпоративни и социални инициативи отвъд техните ежедневни задачи в компанията. Екипът организира редица благотворителни базари и работилници, a съвсем пресен пример за това e нашaтa благотворителнa коледнa инициативa. Каузата на благотворителния базар, който се проведе тази година в офиса, беше на Фондация „За доброто“ и проекта им „Светулка“ за реновация на детското отделение в МБАЛ Добрич. Сумата, която служителите дариха, беше двойно по-голяма от тази, която събрахме от миналогодишните коледни инициативи. Това говори единствено и само за силната социална ангажираност на нашите колеги.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Bosch Digital в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 21 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 22 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 22 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години