Приходите от мобилна реклама на компанията са се увеличи почти двойно
Мобилната стратегия на Facebook започна да дава резултати. Приходите на най-голямата социална мрежа в света за четвъртото тримесечие на 2012 отчитат ръст от 40% до 1.59 милиарда долара. До голяма степен това се дължи на почти двойния скок на приходите от мобилна реклама, отбелязва Guardian.
Делът на приходите от мобилна реклама се увеличава до 23% през последното тримесечие на 2012 при 14% през предходното тримесечие.
За първи път броят на мобилните потребители на Facebook изпревари тези, които влизат в сайта от компютъра си. 680 милиона потребители са ползвали социалната мрежа през смартфоните си през декември срещу 618 милиона, които са били онлайн чрез компютрите си.
„Няма спор, че днес Facebook е мобилна компания”, подчерта главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг.
Чистата печалба на социалната мрежа през четвъртото тримесечие на 2012 обаче се е свила до 64 милиона долара при 302 милиона през същото тримесечие година по-рано.