петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5295 прочитания

    Рецепти за оцеляване

    В търсене на свежи пари Facebook и Twitter изпробват нови методи за таргетиране на рекламите си
    03 септември 2012, 17:40 a+ a- a

    Социалните мрежи все още се опитват да открият ефективен начин да изкарат пари от нас. Как да ни накарат да кликнем върху рекламата на екрана пред нас. И как да споделят информация за потребителите си на маркетинговите специалисти, така че да не загазят. В търсене на свежи постъпления Facebook и Twitter въведоха нови инструменти за таргетиране на рекламите си.

    Twitter ще разчита на това, което знае за интересите на потребителите си. Рекламодателите в социалната мрежа ще се ориентират какво да ви рекламират в зависимост от това какви хора следвате и на какви теми поствате, отбелязва Wall Street Journal.

    Ако сте футболен фен, вероятно ще следвате различни футболисти или треньори, предполага изданието. А това е ценна информация за компания-производител на спортни дрехи например. Рекламодателите в Twitter ще могат да избират от списък с над 350 категории интереси.

    Подобна стратегия вече се ползва от Facebook. Социалната мрежа определя интересите на потребителите си по like-овете.

    Сега обаче Facebook отива по-далеч. Компанията ще позволи на рекламодателите да използват данни на потребителите като имейл адреси и телефонни номера, за да насочат по-добре рекламата си.

    От Facebook уверяват, че маркетолозите няма да имат достъп до данни от акаунти на потребителите, а те ще ползват само свои собствени клиентски бази данни, събрани при покупка на стока например. Така компаниите ще имат възможност да таргетират свои стари клиенти.

    Дали новите инструменти ще се окажат достатъчно ефективни, за да успеят социалните мрежи да монетаризират трафика в сайтовете, предстои да видим.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 19 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 21 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 23 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 1 ден
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19