Все повече хотели предлагат офис пространство под наем за хората в движение
Офис в хотела? Защо не! С трансформацията на традиционния офис и значителното нарастване на хората на път хотелите откриха нова ниша. Освен да предлагат място за отмора, някои от тях вече предлагат и място за работа, разказва CNN.
„Опитваме се да накараме хората да мислят по различен начин за хотелите”, разказва Пеги Рой, вицепрезидент за глобалните услуги на международната хотелска верига Marriott, цитирана от CNN. „Искаме хората да мислят за Marriott освен като място за сън, а и като място за работа”, допълва Рой.
По-рано тази година Marriott стартира тестово нов модел, наречен „работно място при поискване”. В 35 хотела в САЩ и един в Европа хората могат да си наемат малко по размер място за срещи за 50 долара на час. Моделът се оказва успешен и хотелската верига решава да го приложи и в чужбина.
Подобен модел предлага и друга американска верига хотели - Westin Hotels & Resorts. Концепцията им, наречена Tangent, е насочена към по-младите и по-мобилни служители, които имат нужда от бързо място за срещи. Цените и тук варират между 50 и 60 долара на час.
Освен за работно пространство и интернет много клиенти използват хотелите и за провеждане на интервюта за работа, разказва CNN.
Според проучване на Westin 75% от служителите в САЩ са в движение, което означава, че поне един ден в седмицата те нямат постоянен офис. В световен план този процент е 30, като продължава да расте бързо. Изследване на International Data Corporation (IDC), цитирано от CNN, сочи, че мобилните служители в света са 1.3 милиарда.