За тринадесета поредна година комуникационният бранш се събира на своя традиционен годишен форум – ФАРА 2012 в к.к. „АЛБЕНА” от 12 до 15 септември. Тази година в оспорваната конкурентна надпревара ще влязат 43 рекламни агенции с 310 заявки.
За да избере най-добрите и да отличи най-ефективните постижения на българския комуникационен бранш, медийното и творческото журито ще оценяват рекламите в 23 криейтив и 5 медийни категории - ТВ реклама, кинореклама и други филмови форми; Радио реклама; Прес реклама; Out of Home; Дизайн; Интерактив, Автореклама, Събития, Рекламни кампании, Иновативно използване на традиционни и дигитални медии, Нови комуникационни канали, Медийни и дигитални кампании.
Според регламента, във Фестивала могат да участват всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 01.01.2011 - 29.07.2012 г. и не участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.