За тринадесета поредна година комуникационният бранш отличи най-ефективните постижения на българския комуникационен бранш по време на традиционния форум ФАРА 2012. Тази година в оспорваната конкурентна надпревара влязоха 43 рекламни агенции с 310 заявки, а наградите на най-добрите бяха връчени на официална церемония на 15 септември в к. к. Албена. Според регламента във Фестивала могат да участват всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 01.01.2011 - 29.07.2012 г. и неучаствали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
Вижте победителите в отделните категории:
Вижте победителите в категориите:
ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТРАДИЦИОННИ МЕДИИ ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ
Вижте победителите в категориите:
НОВИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ МЕДИЙНА КАМПАНИЯ
Вижте победителите в категориите:
РАДИО РЕКЛАМА ПРЕС РЕКЛАМА
Вижте победителите в категориите:
ВЪНШНА РЕКЛАМА ВЪТРЕШНА РЕКЛАМА AMBIENT
Вижте победителите в категориите:
КОРПОРАТИВНА И БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ОПАКОВКИ И ЕТИКЕТИ ART DIRECTION
ТВ РЕКЛАМА, КИНОРЕКЛАМА И ДРУГИ ФИЛМОВИ ФОРМИ - СТОКИ ТВ РЕКЛАМА, КИНОРЕКЛАМА И ДРУГИ ФИЛМОВИ ФОРМИ - УСЛУГИ ТВ РЕКЛАМА, КИНОРЕКЛАМА И ДРУГИ ФИЛМОВИ ФОРМИ - СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА
Инвестирахме над 100 млн. евро и се превърнахме в основен хъб на Луфтханза Техник за Европа – първият българин начело на софийското подразделение, пред Economy.bg