Търсачката ще изпревари конкурентите си на пазара на визуална реклама в САЩ през 2012, прогнозира eMarketer
Google ще заработи най-много приходи на пазара на дисплей реклама в САЩ през 2012. Компанията ще припечели от този сегмент над 2.3 милиарда долара тази година и така ще изпревари конкурентите си, прогнозира сайтът за изследвания и анализи eMarketer.
Делът на пазара на дисплей реклама на Google ще достигне 15.4% през тази година. За сравнение миналогодишният лидер на този пазар Facebook ще има дял от 14.4%.
Yahoo, който до 2010 традиционно заемаше лидерска позиция при дисплей рекламата в САЩ, продължава да свива дела си на този пазар. За 2012 делът на компанията в този сегмент се очаква да достигне 9.3%.
Прогнозата на eMarketer е, че делът на Yahoo ще продължи да се свива на фона на ръста при Facebook и Google.
Ако прогнозите на eMarketer се оправдаят, то Google ще стане лидер при всички сегменти на интернет рекламата – рекламата при търсене, мобилната реклама и дисплей рекламата.