петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3288 прочитания

    Google измества Facebook като лидер в дисплей рекламата

    Търсачката ще изпревари конкурентите си на пазара на визуална реклама в САЩ през 2012, прогнозира eMarketer
    21 септември 2012, 13:13 a+ a- a

    Google ще заработи най-много приходи на пазара на дисплей реклама в САЩ през 2012. Компанията ще припечели от този сегмент над 2.3 милиарда долара тази година и така ще изпревари конкурентите си, прогнозира сайтът за изследвания и анализи eMarketer.

    Делът на пазара на дисплей реклама на Google ще достигне 15.4% през тази година. За сравнение миналогодишният лидер на този пазар Facebook ще има дял от 14.4%.

    Yahoo, който до 2010 традиционно заемаше лидерска позиция при дисплей рекламата в САЩ, продължава да свива дела си на този пазар. За 2012 делът на компанията в този сегмент се очаква да достигне 9.3%.

    Прогнозата на eMarketer е, че делът на Yahoo ще продължи да се свива на фона на ръста при Facebook и Google.

    Ако прогнозите на eMarketer се оправдаят, то Google ще стане лидер при всички сегменти на интернет рекламата – рекламата при търсене, мобилната реклама и дисплей рекламата.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 3 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 3 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 4 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 6 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години