Nielsen подписа споразумение с Twitter за партньорство на територията на САЩ. От есента на 2013 двете фирми ще предлагат съвместно „Nielsen Twitter TV Rating”, който ще измерва популярността на дадена телевизионна програма в социалната мрежа, се посочва в прессъобщение на агенцията за пазарни проучвания.
„Twitter се наложи в световен мащаб като мястото, където хората дискутират какво се случва по телевизията в реално време. Nielsen, от своя страна, е агенцията, на която всички разчитат да предостави ориентир кое е най-доброто съдържание за зрителите и по-ясни резултати на маркетинг специалистите”, коментира Кло Сладън, вицепрезидент в социалната мрежа.
Според проучване на Thinkbox близо една трета от хората, които ползват таблети или смартфони и гледат телевизия, дискутират излъчваното съдържание чрез мобилните си устройства. За възрастовата група от 16-24 години това съотношение нараства до 56%.