Делът на радиото в общия медиен микс за 2012 е близо 5%, съобщи Иво Цеков, управител на медия агенция „Пиеро 97” по време на „Форум на рекламата”, организиран от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
По неговите думи, ако се вземат предвид направените отстъпки за обеми и бартери, спадът на рекламни бюджети за този комуникационен канал е 29%.
„Свити бюджети, прекомерни отстъпки, бонуси и сделки на всяка цена - това са основните фактори”, посочи Иво Цеков. Според него 2013 се очертава като трудна година за този сектор, а радиостанциите ще трябва да насочат своите усилия към различни обществени поръчки, в които да се включат, и към предизборната надпревара.
Инвестирахме над 100 млн. евро и се превърнахме в основен хъб на Луфтханза Техник за Европа – първият българин начело на софийското подразделение, пред Economy.bg