неделя, 19 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2669 прочитания

    Смартфона или живота?

    Нова реклама ни кара да се замислим за истинските моменти в живота, които смартфонът ни „отнема“
    07 януари 2015, 17:32 a+ a- a

    Днес все по-често се случва да пренебрегваме хората около нас заради смартфона си. За това поведение дори беше формулиран и специален термин на английски - phubbing”. Ново рекламно видео на Coca-Cola ни кара да се замислим за истинските моменти в живота, които често пропускаме, забили поглед в модерните си устройства. Всеки момент в живота е уникален и ценен. Насладете му се, а споделянето оставате за после, призовава кампанията.

    Вижте как характерни за социалните мрежи, действия и термини намират проекция в реалния живот:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    преди 2 дни
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    преди 2 дни
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 2 дни
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 2 дни
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари