От септември 2019 рекламодателите ще трябва да подадат допълнителна информация, за да избегнат спирането на рекламите им
Преди старта на предизборните кампании в САЩ през 2020, Facebook затяга още правилата си за политическа реклама. През 2018 компанията започна да изисква от рекламодатели да потвърдят самоличността си, преди да могат да публикуват реклами. От септември 2019 рекламодателите ще трябва да подадат допълнителна информация, за да избегнат спирането на рекламите им.
От социалната мрежа ще изискват информация за идентификационния номер за плащане на данъци, предоставяне на данни за домейн и email завършващ със същия домейн или номер от федералната изборна комисия. На тази база Facebook ще ги обозначава като „Потвърдена организация“.
За по-малки фирми или локални политици, Facebook ще изисква телефонен номер, който може да бъде проверен, email и уеб сайт със същия домейн или адрес до който може да бъде доставяна поща. При реклами от този тип рекламодателите ще се появяват с икона с текст „Повече за рекламодателя“.