Победител в конкурса Young Lions Bulgaria Print 2013 е екипът на Максим Стоименов и Костадин Кокаланов. В конкурса се включиха 35 екипа. Победителите ще участват в рекламния фестивал Cannes Lions 2013. Наградата е осигурена от JOBS.BG – официален спонсор на конкурса и бе връчена от Пламен Вушев, управител на компанията по време на тазгодишното издание на "Форум на рекламата", организирано от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Максим Стоименов и Костадин Кокаланов
Победителите ще представят България в 60-тото юбилейно издание на фестивала Cannes Lions. В Кан те ще имат задача в рамките на 24 часа да разработят принт реклама по зададен от организаторите бриф.
Победителите в Young Lions Bulgaria Print 2013 бяха избрани измежду 35 екипа, които се регистрираха за участие в конкурса.
На 12 април в 16 часа екипите получиха заданието, по което трябваше да създадат принт реклама или серия от принт реклами, които да анонсират предстоящото десето издание на Олимпиадата на Българския форум на бизнес лидерите на 29 юни 2013 год. Получиха се 52 различни предложения.
На второ място е класиран екипът на Йордан Петков и Патрик Хаджиничев. Двамата участници печелят билети за концерта на Snoop Dogg от Media Pro Entertainment, който ще се проведе на 8 юли 2013 г. в столичната зала „Арена Армеец“.
Останалите финалисти в конкурса Young Lions Bulgaria Print 2013 са екипите на Павел Кунчев и Васил Петраков, Георги Първанов и Петър Бояджиев, Димитър Найденов и София Димитрова, Константин Трендафилов и Калина Дебс.
Вижте видео от награждаването в конкурса "Young Lions Bulgaria Print 2013"
Инвестирахме над 100 млн. евро и се превърнахме в основен хъб на Луфтханза Техник за Европа – първият българин начело на софийското подразделение, пред Economy.bg