петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4221 прочитания

    PR 3.0: Политика 2.0

    16 февруари 2009, 17:58 a+ a- a

    Изостава ли политическата стратегия от технологиите?

    Как кампаниите си взаимодействат с интернет?

    В чии ръце са политическите кампании в интернет – в тези на обикновените гласоподаватели или на професионалните блогъри?

    За и против интернет в политиката.

    Етика на политическите комуникации в интернет.


    Начало на панел "Политика 2.0"










    Кристоф Жинисти 
    управляващ директор,
    Рюмер Публик, Франция













    Джим Лофтус
    политически консултант, съветник в кампанията на Барак Обама










    Динка Живаль
    официален говорител
    Съвет за регионално сътрудничество










    Ричард Лининг
    президент на IPRA за 2011












    Въпроси по панел "Политика 2.0"








    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 5 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 7 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години