събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3611 прочитания

    Какви придобивки предлага Райкомерс Инженеринг?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от София Дангова - Директор Човешки Ресурси в компанията
    27 февруари 2024, 10:58 a+ a- a

    София Дангова - Директор Човешки Ресурси в Райкомерс Инженеринг. Снимка: Личен архив

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага Райкомерс, научете от София Дангова - Директор Човешки Ресурси в компанията.

    София Дангова завършва магистратура „Управление на човешките ресурси“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“. Започва своята професионална кариера в международна компания за подбор и управление на персонал. Има дългогодишен управленски опит в международни холдингови компании. От средата на 2023 г. до момента е Директор Човешки Ресурси в „Райкомерс Инженеринг“ – холдингово дружество от водещи компании с над тридесет години опит в проектиране и изпълнение на мащабни инфраструктурни проекти, както и производство и полагане на горещи, топли и студени асфалтови смеси.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    От самото си създаване „Райкомерс“ е с ясното осъзнаване, че служителите са нашият най-ценен капитал. Социалните придобивки са от ключово значение за нас и част от изградената ни политика за задържане на настоящите ни служители, както и за привличането на нови. Всеки служител на дружество, част от холдинговата ни структура, получава на първо място допълнително здравно осигуряване, с което подсигуряваме спокойствие и добавяме финансова осигуреност за здравето им. Ежегодно подобряваме, разширяваме и оптимизираме здравните пакети, които предоставяме на служителите си. На второ място служителите ни ежемесечно получават  ваучери за храна. На трето, но не и на последно място всеки новоназначен служител след успешно приключване на изпитателния срок и преминаване към постоянен трудов договор получава фиксирано увеличение на заплатата си. Трябва да подчертая, че условията и предлаганите социални пакети от „Райкомерс“ са еднакви за всички служители в дружествата, част от холдинговата ни структура. 

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Стандартно служителите ни получават 20 дни годишен платен отпуск.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Като холдинг с различни структури, част от позициите ни са задължително присъствени, други позволяват и работа от разстояние. Стремим се,  движейки се в рамките на определените от закона правила, да намираме баланс и да предоставяме на служителите си гъвкавост и в това отношение.  

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Балансът между работа и личен живот е тема, която навлиза в професионалното ни ежедневие и все по-често се коментира. Освен възможността за гъвкавост при работния процес ние предоставяме възможност за „дълъг уикенд“. Работим в много посоки за вътрешни и външни активности както за нашите служители, така и за техните семейства. Миналата година на фокус бяха децата. Освен с организирането на отворени врати, където им даваме възможност не само да се запознаят с работата на родителите си, но и с различните позиции в структурата ни, организирахме кампания за детска рисунка с подарък за всяко участвало дете. Продължихме тази кампания и за 15 септември, като включихме над 300 деца на служители, част  от холдинга, които са в училищна или предучилищна възраст.

    Подпомагаме в тази посока и други активности на работното място – народни танци, масаж в офиса и др., като сме осигурили подходящи условия за тези дейности. В административната ни сграда е изградена фитнес зала, до която служителите ни имат свободен достъп по всяко време на деня,  спестявайки от личното им време, което прекарват в пътуване. Отделно предоставяме  карти за спорт на преференциални цени, корпоративни отстъпки за  образователни центрове и различни по вид семейни мероприятия.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    „Райкомерс Инженеринг“ АД има много добре развита бонусна система, чиято цел е да стимулира доброто представяне на нашите служители в работния процес. Също така  предоставяме и прогресивен бонус за всеки прослужен в компанията месец след първата година, което при дългогодишните ни служители освен признание е и съществена добавка към текущото възнаграждение.  Допълнително подкрепяме и семействата на служителите си при раждане на дете, както и при инцидентни затруднения. През годините развихме и мотивационна програма „Доведи приятел“, по която изплащаме еднократни бонуси на служителите ни, препоръчали свои познати/приятели/близки. 

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В „Райкомерс“ много държим на обучението и развитието на служителите ни и се стремим да им оказваме подкрепа и възможност за реализация. В по-голямата си част спецификата на нашата работа изисква периодични и ежегодни обучения, затова сме изградили вътрешна система за проследяване развитието на служителите ни. За да бъдем в крак с динамиката на времето през последните години, предоставяме възможност за придобиване и на по-висока образователна степен, като заплащаме семестриални такси, даваме стипендии, предварително одобрен платен отпуск за обучение, с което служителите ни да се чувстват сигурни и спокойни в личен и финансов план. Периодично организираме вътрешни обучения, свързани с меки умения като комуникация, работа в екип, управление на екипи. Предоставяме възможност и за външни обучения в зависимост от нуждите на служителите, посещения на конференции или друг тип мероприятия, които биха били полезни за тяхното израстване. Не на последно място имаме система за оценка на представянето на колегите като част от „Годишния разговор с Ръководителя“, което е основата,  върху която градим възможността за индивидуално развитие и кариерно израстване. 

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Да, в изминалата година организирахме различни по вид събития за постигане на различни поставени цели. Отбелязваме традиционно рождени дни на дружествата, събития за професионални празници, а в края на годината всички дружества, част от „Райкомерс Инженеринг“ АД, се събираме заедно и с едно винаги невероятно коледно парти отбелязваме края на годината, постигнатите успехи и добре свършена работа. 

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Сама по себе си работата на едно от най-големите ни дружества „Райкомерс Конструкшън“ ЕАД пряко засяга широката общественост – с изграждането на водопроводни и канализационни мрежи опазваме най-значимия и необходим ресурс – водата. Полагаме целенасочени усилия всичките ни фирми да са добрият пример по отношение на опазването и съхраняването на околната среда чрез ежедневната си дейност. Спрямо социалните инициативи подкрепяме каузи, свързани с деца в неравностойно положение, подпомагаме регулярно с доброволен труд учреждения без възможност за ремонт и като цяло винаги сме приемащи и подкрепящи всяка една добра инициатива и кауза. Фундамент на нашата политика е добре свършената работа, а за това освен с професионалисти трябва да работиш с добри хора, а добрите хора правят добри дела. 

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на РАЙКОМЕРС ИНЖЕНЕРИНГ АД в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага Anthill?
    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet? Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?
     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години