петък, 17 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5780 прочитания

    Роботът Пепър ще обслужва клиенти в Pizza Hut Азия

    MasteCard разработва първото приложение за търговия, което Пепър може да използва
    25 май 2016, 14:42 a+ a- a

    MasterCard разкри първото търговско приложение за хуманоидния робот Пепър на „СофтБанк роботикс“ (SoftBank Robotics). Приложението ще работи с MasterPass, глобалната услуга на MasterCard за цифрови разплащания, която свързва потребителите с търговците, като им позволява да извършват цифрови разплащания по всякакви канали и с всякакви устройства. Pizza Hut Азия ще бъде партньор на MasterCard при създаването на тази иновативна услуга за потребителите.

    Като основна първа стъпка за търговци и потребители към разговорната цифрова търговия, това ново приложение разширява способността на робота да интегрира обслужване на клиенти, достъп до информация и продажби в безпроблемно и последователно потребителско изживяване. Pizza Hut Азия ще тества Пепър за приемане на поръчки и приемане на плащане, с което да се подобри обслужването и да се акцентира върху удовлетвореността на клиентите до края на 2016.

    Потребителите ще могат да започнат общуването, като просто поздравят Пепър и сдвоят своята MasterPass сметка като почукат върху иконата на Пепър на цифровия си портфейл или чрез сканиране на QR-кода на таблета, който държи роботът. След сдвояването с MasterPass, Пепър ще бъде в състояние да помогне на картодържателите, като им предоставя персонализирани препоръки и предложения, допълнителна информация за продукти, както и съдействие при плащането. Пепър ще може да инициира, одобрява и извършва трансакции, като се свързва към MasterPass чрез Wi-Fi връзка и цялата трансакция се сключва в рамките на цифровия портфейл.

    Приложението е разработено от екипа на MasterCard Labs в Сингапур, един от осемте центъра на компанията за научноизследователска и развойна дейност по целия свят. Интеграцията с Пепър има потенциала да открие възможности в света на търговията на дребно, като например персонализирано пазаруване и консиерж-услуги, маркиране и оформяне на сметката още при щандовете със стоки, както и възможност за купуване в магазина, но получаване на стоките с доставка до дома. Същата възможност би била приложима и на други места за ангажиране на потребителите, като хотели, банки, летища и други сектори за обслужване на клиенти, уточняват още от MasterCard.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 2 часа
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 2 часа
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари
    преди 21 часа
    Инвестират 42 млн. лв. за изграждане на зарядни станции в страната
    С други 49,6 млн. лв. ще бъде подпомогната зарядната инфраструктура в пристанищата
    преди 23 часа
    Google отпуска 1 млн. долара за докторантски стипендии в INSAIT
    Младите учени ще могат да работят в България с научни ръководители от INSAIT и Google Research по най-горещите теми в AI в момента