понеделник, 20 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3888 прочитания

    След тази реклама ще се замислите дали да пресечете на червено

    Вижте как в Париж се стремят да намалят броя на пътните инциденти
    26 май 2017, 16:44 a+ a- a

    Всяка година в Париж близо 4500 души стават жертва на пътни инциденти. Сред основните причини за тъжната статистика са навиците на пешеходците. 4 от 10 пъти френските пешеходци пресичат на червено, сочи проучване.

    За да подпомогне решението на проблема, френската рекламна агенция Serviceplan създава интересна кампания. Аудиоустройства, монтирани при пешеходен сфетофар, симулират звука на резки спирачки при пресичане на червено. Реакцията на пешеходеца-нарушител пък се заснема, а моментната снимка се показва на билборд, намиращ се в близост. На билборда се изписва и важен призив: „Не рискувайте да се срещнете със смъртта лице в лице“.

    Вижте видео за кампанията, което вече е събрало над милион гледания в социалните мрежи:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    17 май 2024, 14:22
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    17 май 2024, 11:28
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    17 май 2024, 10:37
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    17 май 2024, 09:19
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    17 май 2024, 08:53
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари