събота, 18 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2261 прочитания

    Nielsen ще мери и мобилната телевизия

    Агенцията ще измерва и популярността на телевизионни програми в Twitter
    20 септември 2013, 16:10 a+ a- a

    Nielsen, която измерва телевизионните рейтинги, обяви, че ще включи в изследванията си и данни за най-гледаните телевизионни програми на мобилни устройства като таблети и смартфони, съобщи Wall Street Journal (WSJ).

    По информация на изданието първите мобилни рейтинги се очакват да станат факт най-рано през есента на 2014.

    Като разшири обхвата на изследванията си, агенцията ще отговори на растящото търсене от страна на медийните компании за анализ на пазара на мобилна телевизия, отбелязва WSJ. 

    Nielsen планира от края на септември да отчита и популярността на телевизионни програми в Twitter.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    преди 20 часа
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    преди 21 часа
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 22 часа
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 23 часа
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари