сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    17411 прочитания

    Пет компании, които плащат на служителите си да отидат на почивка

    Вижте кои компании предлагат на служителите си тази необичайна придобивка
    04 октомври 2016, 14:37 a+ a- a

    Все повече компании осъзнават плюсовете да имат отпочинали и вдъхновени служители. Затова вместо просто да им дават платен отпуск, някои фирми отиват по-далеч, като насърчават работещите за тях хора да отидат на почивка, предлагайки им определена сума пари. Онлайн изданието Inc.com представя част от тях.

    Basecamp
    Уеб разработчикът Basecamp плаща почивките на служителите си през последните седем години. Всяка година компанията предлага 16 ваканционни пакета, от които служителите с опит над 1 година във фирмата, могат да избират. Пътуванията са на стойност между 4000 и 5000 долара на човек.

    SteelHouse
    От 2011 маркетинг компанията SteelHouse предлага на служители си по 2 000 долара годишно, за да отидат на почивка. Изпълнителният директор на компанията Марк Дъглас разказва, че се вдъхновил за идеята от опита му в компании, които окуражавали служителите си да отидат на почивка. „Едно е да кажеш: „”Имате три седмици отпуск”, както повечето компании правят. И съвсем друго: „Имаш пари и ако не отидеш на почивка, за да ги похарчиш, парите ти изгарят”, коментира Дъглас.

    BambooHR
    Ако си работил половин година в BambooHR, ти вече имаш право да получиш 2 000 долара на година, за да отидеш, където искаш по света. Компанията дава началото на тази политика миналата година. „Не можеш да работиш по 60, 80 или 90 часа на седмица и да очакваш, че си ефективен и продуктивен”, отбелязва изпълнителният директор на компанията Бен Петерсън.

    G Adventures
    Туристическата компания G Adventures предлага на служителите, които са работили там повече от година, шансът да пътуват безплатно веднъж годишно на някой от 700-те им тура по света.

    FullContact
    От 2012 компанията за управление на съдържание предлага на служителите си по 7500 долара годишно за ваканции. Изпълнителният директор Барт Лоранг казва, че служителите трябва да отговарят на три условия, за да получат парите: трябва да отидат на почивка, да не работят по време на почивката и да се „изключат” от социалните мрежи. „В съвременния свят на имейли, iPhone- и Android-устройства, Twitter и Facebook хората са постоянно свързани. Това не е здравословно”, отбелязва Лоранг.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 15 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант