събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8038 прочитания

    Какви придобивки предлага SiteGround?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи научете от Велина Божилова, HR Operations Manager в компанията
    12 март 2024, 08:46 a+ a- a

    Велина Божилова, HR Operations Manager в SiteGround (Снимки: SiteGround)

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага SiteGround, научете от Велина Божилова, HR Operations Manager в компанията.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията? 
    На първо място, като допълнителни придобивки се стараем да осигурим на екипа си повече възможности да се грижат пълноценно за своето физическо и емоционално здраве. В офиса ни в София имаме собствен фитнес център, в който освен достъп до инструктор, организираме допълнително и над 10 групови тренировки всяка седмица. За колегите от офисите ни в страната покриваме изцяло тренировки в спортни центрове, с които си партнираме. Спортните инициативи, в които екипът ни се включва извън офиса, наброяват над 15 на година, като обикновено това са големи събития с благотворителен характер. Вече осем години имаме собствен футболен отбор, който активно тренира, разбира се, отново с финансовата подкрепа на компанията, и често участва в благотворителни мачове. 

    Обединяващ израз на тези вътрешни политики е ежегодното ни Get Fit Challenge предизвикателство, което организираме за нашия екип вече 7 години подред. Целта е да се предизвикваме и стимулираме повече хора да започнат да спортуват заедно, както и да подкрепим различни социални каузи с участието си. Много от колегите ни се мотивират да започнат да спортуват активно именно чрез тази инициатива и продължават след това, а всяка година виждаме все повече нови ентусиасти. 

    Една от любимите придобивки на екипа ни е и съкратеното работно време в петък всяка седмица – практика, в която бяхме едни от първите и прилагаме вече над 15 години. От няколко години работи и нашият безплатен ресторант за служителите в София, както и кетъринг програмата ни за офисите в Пловдив и Стара Загора. На територията на офиса ни в София имаме и собствено wellness студио, което предлага козметични и фризьорски услуги. 

    Колегите разполагат още с достъп до обучения и конференции в страната и чужбина, допълнителни придобивки за стаж в компанията, фирмени събития, допълнителни дни платен отпуск за доброволчество, допълнителна здравна застраховка, годишни медицински прегледи, програма за психологическа подкрепа и други. 

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания? 
    Новите ни колеги стартират с 20 дни платен годишен отпуск. Част от програмата ни за лоялност включва и допълнителни дни отпуск, които достигат до 30 на година на база стажа в компанията. 

    Имате ли политика за гъвкаво работно време? 
    Част от философията и ценностите на нашата компания винаги е била екипът да има по-пълноценно работно и лично време. Стремим се да го съчетаем със сигурна и комфортна работна среда, стимулираща грижата за себе си и балансирания начин на живот. 

    Един от начините да постигнем този баланс при служителите ни на стандартно работно време е да приключваме работа в 15:00 часа всеки петък. Ако обобщим намаленото работно време в петък, се получават 18 дни допълнително почивка на година; служителите ни, които работят на смени, имат по една смяна по-малко всеки месец, и така тези отдели получават общо още 12 допълнителни почивни дни годишно. Това е практика, която имаме от повече от 15 години. Тя дава на колегите възможност да направят за себе си нещо допълнително – да тръгнат за почивката си още в петък, да вземат детето си по-рано от детска градина или училище, да прекарат повече време със семейството си. В допълнение служителите ни имат възможност за хибриден начин на работа, следвайки принципа 60% от времето за работа от офис и 40% – работа от вкъщи.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Ценности на екипа ни в SiteGround са да се стремим да предизвикваме себе си и да правим повече от очакваното, което изисква много работа, но се оценява от колегите. Стараем се да намерим баланс, който да ги накара да се чувстват добре на работното си място и да могат да разтоварват пълноценно. 

    Правим това, като инвестираме в сигурна и иновативна работна среда, която позволява на всеки да разпредели времето си за отдих спрямо личните си нужди, включвайки се в спортни дейности на територията на офиса или участвайки в редица активности на открито, които компанията организира. В допълнение осигуряваме качествена и здравословна храна, допълнителни дни отдих и време за ментално здраве. Винаги се опитваме да приобщим и семействата на колегите ни. Организираме специални събирания за децата на служителите си в офиса. По време на лятната ваканция, например, се провежда SiteGround Kids Academy – време, в което се случват разнообразни дейности във и извън офис пространството, подходящи за различните възрастови групи за най-малките SiteGround-ери. 

    Не изключваме и грижата за психичното здраве. При нас това се случва с партньорска платформа и дава свободата да избереш специалист терапевт, който да те консултира онлайн или на живо. Компанията ни финансира първите три сесии, а след това колегите имат право да преценят дали да продължат процеса. 

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Компанията предлага бонуси, базирани на годишните резултати и представяне.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители? 
    Вярваме, че когато инвестираме в хората си, изграждаме лоялен, мотивиран и продуктивен екип, който е по-креативен, иновативен и ангажиран. 

    В началото на 2022 година предприехме политика, когато се отвори дадена подходяща позиция, тя да бъде промотирана както активно извън компанията, така и вътрешно. По този начин само през миналата година близо половината отворени позиции бяха запълнени вътрешно, а колегите ни високо оценяват възможностите за развитие и гъвкавостта, която предлагаме за прехвърляне от един в друг екип, понякога и в съвсем нова роля. 

    Всеки има възможност да се възползва от пълно спонсорство за посещаване на конференции и курсове, свързани с повишаване на квалификацията си в България или в чужбина, и да се учи от водещи световни практики. 

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители? 
    SiteGround Festival е ежегодно уникално по рода си събитие, което организираме сами – от нас за нас. Идеята се заражда през 2015 г. като част от брейнсторминг игра между служителите – всички отдели получават задача да измислят пер­фектния формат за сплотяване на екипа, а мениджмънтът обещава да изпълни формата, който е събрал най-много гласове от всички предложения. Предложението за фестивал, в който основно участие имат колегите от екипа с разнообразни работилници, отговарящи на техните собствени интереси извън офиса, наша собствена музикална сцена и спортни турнири, е отличено от служителите като най-добрата идея. 

    През 2023 събитието събра над 15 работилници, водени основно от колеги, сред които уъркшоп за приготвяне на крафт бира, крафт кафе, астрономия, астрофотография, къщички за птици, изработване и състезание с автомобили от картон, компост и много други. Вечерта пък беше отредена за музика от нашата музикална банда, съставена от колеги със символичното име Technical Issues – последвани от международен хедлайнер и DJ. 

    Събитието остава единствено по рода си със своята иновативност и мащаб, а инвестицията в него измерваме не във възвръщаемост, а във всеобщата удовлетвореност на екипа. Ако трябва да цитирам конкретни цифри, най-близко са годишните ни проучвания за удовлетвореност на служителите. В последното такова независимо изследване на нагласите в екипа, резултатът ни е 91% ангажираност на нашите служители, което надвишава значително не само нивата на ангажираност в страната, но и тези за ИТ и топ работодателите като цяло. Конкурентността в нашия сектор, както знаем, е изключително силна, така че това е голямо постижение, което поддържаме, откакто започнахме изобщо да участваме в подобни проучвания преди повече от 9 г.

    Друга възможност за служителите да се сплотят и опознаят в извънработна среда са мини тиймбилдингите, които се провеждат по екипи. 

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?

    Страстта, с която нашият екип подкрепя социални каузи, е допълвана от отдадеността на мениджмънта на компанията също да бъде активен и ангажиран. През 2023 г. ръководството на SiteGround дари близо 1 милион лева за КСО инициативи. Тези средства бяха използвани за подкрепа на каузи, които са в съответствие с нашите основни ценности, като опазване на околната среда, образование и развитие на общността. 

    Подкрепихме Българската планинска спасителна служба, като дарихме високотехнологични спасителни дронове за операции по търсене и спасяване на хора в труднодостъпни местности. Включихме се и в кампанията „Хижа на годината“ като генерален партньор на целия конкурс. 

    Доброволствали сме над 2000 часа, като в една от последните ни вътрешни инициативи събрахме над 100 служители и членове на семействата им, за да отбележим световния ден на почистването, и да помогнем за създаването на една приятна среда за децата в три детски заведения в София, Пловдив и Стара Загора. 

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Допълнителните ни придобивки и социални инициативи са насочени към това да направят SiteGround не само отлично място за работа, но и да спомогнат по-добрите условия и начин на живот. Чрез цялостната ни стратегия се стараем да допринасяме в тази посока като инвестираме в развиването на екипа; в практики за доброто физическо и емоционално здраве; в подкрепата на каузи, които са в съответствие с нашите основни ценности, като опазване на околната среда, образованието и развитието на общността. 

    Обособили сме цял етаж от офис сградата ни в София за срещи, като по този начин целим да насърчаваме комуникацията и да дадем пространство, което да стимулира екипната работа, ученето и иновациите. Имаме и детски кът, когато личните и служебните ангажименти вървят ръка за ръка, и ни се налага да дойдем с детето си на работа. Залата ни със 70+ места стана дом на няколко вътрешни събития за служителите ни, както и на такива на партньори. Щастливи сме, че можем да бъдем полезни на професионалисти от различни сфери и организации, като им предоставяме про боно пространство, в което да реализират лекции и срещи на интересни теми. По този начин даваме на служителите си достъп до още една придобивка на работното място – възможност да участват в образователни събития и инициативи, да учат нови неща и да се развиват.

    Вижте профила и актуалните позиции на SiteGround Hosting EOOD в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага Proxiad SEE?
    Какви придобивки предлага BILLA България?

    Какви придобивки предлага Anthill?

    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet? Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години