7577 прочитания
Как ще изглеждат медиите и рекламните агенции след пет години?
Вижте мнението на водещи експерти от рекламния бранш
31 март 2011, 18:21
a+
a-
a
Днес медиите не са това, което бяха преди пет години. Социалните медии показаха, че можем да използваме термина „медии” в смисъл, в който не сме свикнали. Бързото развитие на технологиите налага цялата рекламна индустрия да се променя и адаптира към новата ситуация.
Как ще изглеждат медиите и рекламните агенции след пет години?
Въпроса зададохме по време на 15-ия форум на рекламата, който се проведе в София, а своите прогнози направиха водещи експерти от рекламния бранш.
Ричард Стейси
Международно училище за реклама и комуникации
към
Европейската асоциация на комуникационните агенции
Красимир Гергов
председател
Асоциацията на рекламните агенции (АРА)
Иво Цеков
управляващ директор
„Пиеро 97”
Николай Неделчев
управляващ директор
Publicis Group
Румен Йонков
Изпълнителен директор
Agora
Владислав Кръстев
Изпълнителен директор
Art pictures
Пламен Русев
Председател на Борда на
е-Академия
|
|
* Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.
17 май 2024, 14:22
|
|
17 май 2024, 11:28
|
|
17 май 2024, 10:37
|
|
17 май 2024, 09:19
|
|
17 май 2024, 08:53
|
|
16 май 2024, 12:20
|
|
16 май 2024, 11:52
|
|
|
|