събота, 18 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5174 прочитания

    Кои са новите тенденции в дигиталния маркетинг?

    Вижте какви възможности и предизвикателства пред маркетинг специалистите отправят мултискрийн средата и възходът на „втория екран”
    12 март 2014, 16:05 a+ a- a

    Защо 2014 е годината на мултискрийн средата?

    "2014 е годината на мултискрийн средата. Никой днес не ползва интернет само от едно устройство. Мнозинството от хората сърфират в Интернет чрез три до четири различни устройства в рамките на деня – лаптоп, таблет, смартфон", подчерта Нада Фаридан, която отговаря за стратегическите партньори в Publisher Business Solutions Team на Google. Тя беше един от лекторите на четвъртия националнен форум нa дигиталната индустрия – IAB Форум България 2014.

    Кои са топ предизвикателствата, които мултискрийн средата отправя

    "Мултискрийн тенденцията предлага огромни възможности за рекламодателите, тъй като те вече могат да достигнат до потребителите по всяко време на деня. Същевременно тази постоянна свързаност отправя и големи предизвикателства, защото информацията за продуктите или услугите трябва да бъде адаптирана за всички тези различни устройства", посочи Фаридан. Според нея маркетинг специалистите трябва да предложат на потребителите точното съдържание, в точното време и на точното устройство.

    Вижте примерите за успешни мултискрийн стратегии на Guardian, Netflix и Youtube

    Фаридан даде пример с мултискрийн стратегиите на Guardian, Netflix и Youtube, които са отговорили успешно на тези предизвикателства.

    Как може да се монетаризира потребителския интерес в мултискрийн средата?

    Тя обърна внимание и на начините за монетаризиране на потребителския интерес в мултискрийн средата.

    Какво всъщност правят хората, докато гледат телевизия?

    Сериозно предизвикателство за маркетинг специалистите отправи и възходът на „втория екран”. Тенденцията на едновременно гледане на телевизия и сърфиране в Интернет с мобилни устройства се налага все повече, подчерта по време на форума Себастиан Вадува, изпълнителен директор на Appscend - платформа за мобилни приложения, позволяваща на компаниите от ТВ и медийната индустрия да осигуряват интерактивно преживяване на различни екрани чрез приложения за втория екран.

    Интересното е, че голяма част от потребителите със смартфони и таблети са били ангажирани с някаква активност, свързана с това, което гледат по телевизията, отбеляза Вадува. Това създава големи възможности за маркетинг специалистите, коментира той.

    Как може да се спечели от възхода на "втория екран"?

     

    Очаквайте в Economy.bg интервю със Себастиан Вадува, за да разберете повече за възможностите и предизвикателствата на „втория екран”.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    преди 20 часа
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    преди 21 часа
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 23 часа
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 23 часа
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари